Фітомаркет запускає Youtube-канал про спорт і здоровий спосіб життя

Фітомаркет запускає Youtube-канал про спорт і здоровий спосіб життя

01.12.2020 08:15
  438
rau

Щоб підвищити знання українців про спорт, харчування і переконати в необхідності уважного ставлення до власного здоров’я, інтернет-магазин Фітомаркет запускає Youtube-канал. Яким він буде і навіщо це рітейлеру.

Цей текст доступний також російською мовою

Інтернет-магазин Фітомаркет працює в сегменті торгівлі товарами для спорту, краси і здоров’я з 2000 року. За цей час компанія зарекомендувала себе, як надійний гід в області здоров’я серед українців. Щоб залишатися трендсеттером в цьому напрямку, рітейлер запускає на Youtube універсальний фітнес-канал Fit Guide. Чим компанія планує порадувати постійних і потенційних клієнтів, і які цілі поставлені перед проектом – в матеріалі RAU

Фітомаркет відомий на ринку здоров’я вже більше 20-ти років. Компанія зібрала в асортименті високотехнологічні дієтичні добавки, лікувально-профілактичну косметику, вітамінно-мінеральні комплекси, спортивне харчування та багато іншого від кращих вітчизняних і міжнародних брендів. Фітомаркет – офіційний дистриб’ютор таких торгових марок, як Стоп Купероз, Тайфун, Крок-Мед, Мускусил, ANS Perfomance, Ванситон, Country Life і багатьох інших. Працюючи безпосередньо з виробниками, він отримав повний набір підтверджуючих сертифікатів, що гарантує якість і автентичність продукції.

Цього року рітейлер вирішив зробити ще один крок у закріпленні лідерських позицій на ринку. Щоб підвищити усвідомленість українців у спорті, харчуванні та уважному ставленні до власного здоров’я, Фітомаркет запускає Youtube-канал. Запуск Fit Guide відбудеться вже в листопаді. Він буде орієнтований не тільки на спортсменів, а й на тих, хто просто хоче привести себе в хорошу форму і подбає про своє фізичне і ментальне здоров’я.

Гіди по спорту

«За час роботи над проектом Фітомаркет ми отримували величезну кількість питань про те, як підібрати оптимальну продукцію для здоров’я або правильне спортивне харчування в залежності від способу життя, статури і поставлених цілей. Fit Guide дасть прості і зрозумілі, але в той же час професійні рекомендації щодо здорового способу життя, які допоможуть глядачам без травм і помилок пройти шлях до красивого тіла і здоров’я», – розповіла Олеся Голод, директор з розвитку компанії Фітомаркет.

Ведучі нового фітнес-каналу – Сергій Драган та Оксана Познякова – професіонали в галузі спорту та фітнесу:

  • Сергій – абсолютний чемпіон України, віце-чемпіон світу з бодібілдингу, майстер спорту міжнародного класу з жиму штанги лежачи;
  • Оксана – провідний фахівець в області фітнесу, презентер міжнародних конвенцій Nike, сертифікований тренер Академії Life Fitness по корекції ваги.

Тому, за словами Олесі Голод, Youtube-канал Fit Guide буде цікавий як дівчатам, так і хлопцям. “Сергій і Оксана враховують особливості фізіологічної будови тіла людини при складанні тренувань. Для тих, хто тільки починає, виходить окремий блок тренувань для початківців, завдяки якому “занурення в процес” буде комфортним і захоплюючим”, – заявила вона.

Тренери Fit Guide будуть проводити розбори механік тренувань, враховувати побажання глядачів і будувати подальші плани, виходячи з прогресу фоловерів каналу. У компанії підкреслюють, що відеопроект дозволить піклуватись як про своє фізичне, так і ментальне здоров’я. А на чолі всього стане якісний контент.

Король – контент

Спортивно-освітній канал Fit Guide буде містити корисну інформацію по харчуванню, практичні поради щодо тренувань і рекомендації з підтримки здоров’я і запобігання травм. Весь контент каналу розділять на три частини:

  • Спорт – захоплюючі онлайн-тренування з покроковим розбором кожної вправи
  • Здоров’я – лайфхаки, які допоможуть запобігти травми і провести час тренування максимально ефективно
  • Харчування – секрети, які допоможуть в досягненні спортивного прогресу і дієти для схуднення

“Хочете накачати прес, прагнете підвищити тонус м’язів або бажаєте скинути зайву вагу – кожне відео тренерів на Fit Guide проведе через прості вправи в поєднанні з базовою інформацією про здоров’я і порадами по дієті, які дозволять досягти бажаного результату», – стверджують у Фітомаркеті.

Мета каналу Fit Guide – стати гідною заміною індивідуального заняття з тренером або консультацій у фахівця з харчування. Він дозволить отримувати перевірену інформацію від професіоналів з профільною освітою і великим практичним досвідом.

До створення каналу залучили провідних фахівців своєї справи. За зйомки і сценарій відповідала команда, яка раніше працювала над проектами Hyundai, Bosch, Autobooking, Nastya DJ, Будинок Іграшок, а за контент – спортсмени міжнародного рівня і провідні професіонали в галузі спорту та фітнесу.

Путівник по здоровому способу життя

“Більше десяти років тому друзі затягнули мене в спортзал, тоді я не думала, що спорт назавжди змінить мій ритм життя. За ці роки я зрозуміла, що здоровий спосіб життя – це не тільки регулярні тренування, але і здорова дієта, доповнена правильно підібраними вітамінно-мінеральними комплексами і спортивним харчуванням. Мета каналу Fit Guide стати для глядачів тим самим другом, який допоможе долучитися і буде надійним провідником у світі фітнесу та здорового способу життя», – розповідає директор з розвитку компанії Фітомаркет Олеся Голод про ідею створити YouTube канал.

Тренування і відео на каналі будуть виходити регулярно, завдяки чому чітке дотримання плану дозволить як швидко привести себе у форму, так і підтримувати хороший фізичний стан спортсменам, які вже давно займаються спортом.

На каналы вже доступні три випуски, нові будуть публікуватись щотижня — щоб не пропустити вихід нових відео, в компанії рекомендують підписатися на YouTube-канал Fit Guide.

«Я сподіваюся, що через два роки Fit Guide стане провідним каналом про фітнес і здоров’я, і сформує спільноту людей, для яких канал став путівником по здоровому способу життя», – підсумовує Олеся Голод.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку