Литовський інтернет-магазин меблів Furniture1 вклав $300 000 в український проект Mebelok
У травні 2022 року сторони нарешті дійшли згоди про інвестиції. Furniture1.eu не буде активно втручатися в операційну діяльність магазину, доручивши її українській команді під керівництвом Святослава Амеліна.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як повідомляється на сайті InVenture, CEO литовського e-commerce у сфері меблів Furniture1.eu Піус Макаревичус інвестував до $300 000 в український аналог, проект Mebelok. За його словами, переговори з Mebelok компанія Furniture1 розпочала ще п’ять років тому. Як пояснив засновник компанії МебельОк Святослав Амелін, у 2021 році вони «робили невелику інвестицію у розвиток, увійшли до капіталу керівної компанії». Інвестувати велику суму планувалося наприкінці лютого 2022 року, проте Росія вторглася в Україну.
Успіхи ЗСУ та успіхи українського менеджменту у стабілізації ситуації в компанії дозволили переконати Піуса у позитивному майбутньому України та меблевого ринку. Тому він погодився надати невелику інвестицію у формі convertible loan для підтримки фінансового стану проекту.
«Ми, звичайно, розуміємо, що з фінансової точки зору це не найкраща ідея – ринку майже немає з початку війни. Але я твердо вірю, що з невеликою підтримкою у складні часи ми можемо допомогти побудувати лідера ринку в країні, яка згодом відновиться та стане сильнішою. Ми віримо в Україну, тому інвестуємо в Україну», – наголосив CEO Furniture1.eu.
Точну суму сторони угоди не повідомляють, проте, за словами Амеліна, йдеться про інвестиції до $300 000. Залучені інвестиції спрямують на виконання зобов’язань перед клієнтами, постачальниками та державою. Це також дозволить компанії зберегти більше робочих місць.
До початку повномасштабної війни у Mebelok було вісім магазинів: у Києві, Одесі, Львові, Харкові та Дніпрі. Наразі працюють магазини у Львові, Дніпрі, частково у Києві та Одесі. У Харкові магазин повністю зачинено. Близько 50% постачальників відновили співпрацю.
У той самий час поступово відновлюється попит. У березні 2022 року він просів на 95%, у квітні – на 85%, у травні планується 75%. Зростання є, але воно поки що повільне.
Читайте також –
IKEA інвестує 3 млрд євро у створення в магазинах складів для виконання онлайн-замовлень