Перші фуд-холи від Дмитра Борисова відкриваються на АЗК WOG

Перші фуд-холи від Дмитра Борисова відкриваються на АЗК WOG

12.03.2021 11:22
  2010
Микола Маранчак

13 березня на АЗК WOG в Києві по вул. Дніпровська набережна, 16 Б, офіційно відкриваються ресторани БПШ, Dogz&Burgerz та бар Білий Налив, а наприкінці березня має відбутися відкриття фуд-холу Gastrofamily Market на АЗК за адресою Стеценка, 21.

Цей текст доступний також російською мовою

Про це RAU повідомила прес-служба Сім’ї ресторанів Дмитра Борисова. “На АЗК WOG, в залежності від розміру комплексів, будемо тестувати кілька форматів: поєднання 2-3 концепцій, як на Дніпровській набережній, або відкриття великого фуд-холу Gastrofamily Market з 5-7 ресторанами в одному просторі, як на Стеценка”, – розповів ресторатор Дмитро Борисов.

За його словами, компанія переслідує кілька бізнес-цілей. “По-перше, ми хочемо створити операційно прибутковий системний бізнес в цьому напрямку і максимально ефективно використати кожний квадратний метр простору. По-друге, чекаємо, що згодом знання про цю їжу, сила нашого бренду стануть додатковим мотивом для людей обирати саме WOG. Крім того, хочемо збільшити відсоток людей, які будуть приходити на заправку не за паливом, а саме за нашою їжею та напоями. Тобто хочемо перетворити заправки на «третє місце», де можна задовольнити ще й цілий спектр потреб: смачно поїсти, провести час, взяти їжу або напої з собою тощо”, – додав він.

В перших закладах мережі на АЗК, які розпочнуть роботу вже 13 березня за адресою Дніпровська набережна, 16 Б, будуть представлені три ресторанні концепції: БПШ з біляшами, пончиками та шаурмою, DOGZ&BURGERZ з хот-догами та бургерами, а також бар Білий Налив.  В меню можно буде знайти класичний та інші види хот-догів – від 39 гривень, шаурму від БПШ – 69 гривень, біляш – 39 гривень, пончики – 19 гривень, келих сидру – 39 гривень, а також бургери, чизбергери та інше. На честь святкового відкриття всіх гостей пригощатимуть фірмовими пончиками від БПШ.

Щодо Gastrofamily Market в АЗК WOG на Стеценка, то тут планують об’єднати п’ять різних ресторанних концепцій від Дмитра Борисова: БПШ (біляші, пончики та шаурма), Pinzarella (римська та неаполітанська піца), Mushlya (свіжі морепродукти: устриці, мідії, лобстери, боули та сендвічі з рибою), Dogz&Burgerz (хот-доги і бургери) та бар Білий Налив з фірмовим алкоголем.

На тести дають пару місяців, аби відкалібрувати все процеси, пізніше планують розширюватися і на інші об’єкти WOG.

“Нині попит на їжу на заправках зростає. Особливо в умовах великих міст, де люди багато часу проводять в заторах, а припаркуватися навпроти кафе не завжди можливо. В таких умовах, кафе при заправках – зручний і доступний варіант, який ще й допомагає економити час. І тут очевидно, що основна задача для АЗК – це забезпечити відвідувачів якісними та смачними стравами. Саме тому принцип роботи WOG – це надання високоякісних сервісу та продуктів в усіх напрямках”, – розповів Максим Пятаков, керівник дирекції громадського харчування WOG.

Сім’я ресторанів Дмитра Борисова протягом трьох років розвиває smart casual формати, які ідеально лягають в потреби АЗК: в першу чергу, за швидкістю приготування (будь-яке замовлення готується за 50-300 секунд) та технологічністю. В цій категорії компанія успішно вивела на ринок вже більше 10 концепцій від БПШ з біляшами, почниками та шаурмою до Mushlya з морепродуктами. 

Читайте також

Ресторатор Дмитро Борисов: Запускаємо співпрацю з КОЛО, WOG і ТЦ Епіцентр


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку