
20 мільйонів гривень на розвиток ветеранського бізнесу: Аврора та Дія.Бізнес запускають освітньо-грантову програму «Траєкторія 2»


В основі описаних в статті рішень лежить FR (facial recognition) платформа frp®, яка використовує флагманські (NIST) алгоритми розпізнавання облич від провідних R&D лабораторій світу .
Вже зовсім скоро, 16-17 червня 2021 року в Києві, в НСК «Олімпійський» відбудеться найбільша зустріч рітейлу країни – RAU Expo 2021. Інноваційним партнером заходу виступить компанія Secnet EECA – регіональний IT-VAD дистриб’ютор, який веде бізнес в країнах СНД, зі штаб-квартирою в Києві.
Компанія спеціалізується на проектній дистрибуції b2b-рішень, що включає в себе постачання професійного обладнання та програмних рішень для побудови IТ-інфраструктури корпоративних підприємств / мережевих рітейлерів / банківських установ / МФО через мережу авторизованих партнерів в країнах СНД.
“Секрет Полішинеля”: аналітика по відвідувачах, що генерується встановленими в більшості ТРЦ “розумними лічильниками” в форматі датчиків (як окремих, так і вбудованих в “рамки безпеки” систем) на базі wi-fi/beacons, включаючи VMS – НЕДОСТОВІРНА.
На системах, які використовують логіку механічного перетину периметра (не так важливо, за яким принципом вони працюють – радіо, сенсор, відео-аналітика) ми навіть не будемо детально зупинятися.
Досить зазначити: подібні системи не вміють ідентифікувати відвідувачів, так як вони банально підраховують кількість перетинів периметру рухомими об’єктами.
Приклад: 2000 осіб (персонал ТРЦ + орендарів) за добу при виходах на перекур можуть легко згенерувати додатковий трафік в 20 000 “відвідувачів”.
Функціонал примітивних лічильників, як правило, йде опціонально до базового функціоналу системи, що купується (рамки безпеки або VMS), і критична неточність сприймається як “дарованому коневі в зуби не дивляться”.
Окремо варто зупинитися на популярних системах лояльності для ТРЦ, побудованих на симбіозі ПО, captive-portals і Wi-Fi / beacon архітектури.
Подібні системи аж ніяк не дешеві й, аж до 2020 року, застосовувалися для максимально точного підрахунку відвідувачів.
Принцип роботи Wi-Fi систем простий, але заснований на вкрай важливих припущеннях.
Для коректного підрахунку відвідувачів малося на увазі, що:
Подібні системи підрахунку “відловлювали” статичні mac-адреси смартфонів відвідувачів і, шляхом простих розрахунків, підраховували кількість унікальних відвідувачів торгового майданчика за потрібний період.
Для більшої точності позиціювання додатково використовували beacons, що працюють через Bluetooth.
Починаючи з 2020 року, всі оновлення OS для смартфонів iOS (Apple) і Android (Google) за замовчуванням йдуть з відключеним функціоналом статичної mac-адреси на користь динамічної.
Простими словами: ідентифікувати велику частину відвідувачів за смартфоном більш не є можливим.
Куплені за чималі гроші технології більше не працюють.
Рішення: пряма ідентифікація відвідувачів по обличчю в потоці через IP–камеру на вході за допомогою frp® iPromoter lite
з підтримкою відокремлення персоналу від потоку реальних відвідувачів ТРЦ.
Комунікацію з відвідувачами ТРЦ платформа frp®iPromoter lite вміє підтримувати через три канали зв’язку: а) мобільний додаток, б) Viber в) коротке посилання, вкладене в SMS
Ідеальний для ТРЦ варіант комунікації з відвідувачами через брендований додаток frp®promo.
Переваги комунікації через мобільний додаток:
Відео-демонстрація функционалу frp®promo.
Відео-демонстрація функционалу frp®promo.