Реакція на коронавірус: Сільпо впроваджує додаткові профілактичні заходи та переносить фестивалі
Компанія Fozzy Group, яка розвиває мережі магазинів Сільпо, Фора, Fozzy Cash&Carry та низку інших, впроваджує додаткові санітарно-гігієнічні заходи для запобігання поширення коронавірусу. Цей матеріал доступний російською мовою Як повідомили RAU в прес-службі групи, Fozzy завжди приділяє особливу увагу заходам безпеки та впровадженням санітарно-гігієнічних правил, особливо в осінньо-зимовий період, коли спостерігаються ускладнення епідемічної ситуації з грипу … Читати далі Реакція на коронавірус: Сільпо впроваджує додаткові профілактичні заходи та переносить фестивалі
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити