Реакція на коронавірус: Сільпо впроваджує додаткові профілактичні заходи та переносить фестивалі

Реакція на коронавірус: Сільпо впроваджує додаткові профілактичні заходи та переносить фестивалі

11.03.2020 01:42
  1035
rau

Компанія Fozzy Group, яка розвиває мережі магазинів Сільпо, Фора, Fozzy Cash&Carry та низку інших, впроваджує додаткові санітарно-гігієнічні заходи для запобігання поширення коронавірусу.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомили RAU в прес-службі групи, Fozzy завжди приділяє особливу увагу заходам безпеки та впровадженням санітарно-гігієнічних правил, особливо в осінньо-зимовий період, коли спостерігаються ускладнення епідемічної ситуації з грипу та гострих респіраторних вірусних інфекцій.

«Зважаючи на загострення ситуації у світі навколо поширення коронавірусної інфекції COVID-19, з метою піклування про здоров’я гостей магазинів і працівників, Fozzy Group ще більше підсилює заходи безпеки і впроваджує додаткові санітарно-гігієнічні правила в усіх магазинах, розподільчих центрах та офісах компанії», – йдеться в заяві Fozzy Group.

Як уточнюють в компанії, кожен співробітник допускається до роботи за станом здоров’я: посилено контроль доступу на робоче місце, за наявності будь-яких ознак хвороби (підвищена температура, кашель, ускладнене дихання тощо) співробітники направляються додому з рекомендацією звернутися до лікаря. Також заборонено приходити на робоче місце у разі відчуття будь-яких ознак нездужання.

В усіх магазинах групи впроваджуються додаткові санітарно-гігієнічні правила. Зокрема, посилено частоту обробки дезінфікуючим засобом поверхонь, які відносяться до зон користування великою кількістю гостей (каси, ручки візків, вітрини, дверні ручки тощо) та збільшена кількість дезінфекцій рук усіх співробітників магазинів.

Також переглянутий графік усіх спеціальних публічних заходів, де передбачається велика кількість відвідувачів, зокрема вирішено перенести проведення фестивалів, дегустацій, майстер-класів тощо.

Офіси Fozzy Group вживають заходів для переходу на можливий віддалений режим задля збереження ефективності роботи. Для співробітників скасовані усі міжнародні відрядження та обмежені відрядження Україною без крайньої потреби.

Довідка. Fozzy Group — одна з найбільших торгово-промислових груп України. Компанія розвиває торгові мережі різних форматів: супермаркети Сільпо, оптові гіпермаркети Fozzy Cash & Carry, магазини біля дому Фора, дискаунтери Thrash!, фармацевтичні супермаркети Біла ромашка, магазини персональної електроніки Ringoo. Крім торгових мереж, бізнес-інтереси групи компаній включають виробництво продуктів харчування, банківський та ресторанний бізнес. Компанія Fozzy Group – один з найбільших в країні роботодавців, її штат співробітників перевищує 50 000 чоловік.

Читайте також – 

Біс паніки: як епідемія коронавірусу в Китаї вплине на український рітейл


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку