Фоторепортаж з RAU Special Event «Економічний фронт рітейлу: робота під постійними викликами»

Фоторепортаж з RAU Special Event «Економічний фронт рітейлу: робота під постійними викликами»

17.12.2022 09:00
  1900
rau

14 грудня пройшла закрита офлайн-сесія членів та партнерів Асоціації рітейлерів України – RAU Special Event 2022, під час якої рітейлери обговорювали та шукали спільні шляхи вирішення питань, з якими зіштовхнувся під час війни. Що обговорювали та як пройшов захід – у фоторепортажі.

Подія відбулася в Intercontinental Kyiv на мінус другому поверсі в залі Grand Ballrom, який також використовується як укриття. Ключовою темою RAU Special Event став «Економічний фронт рітейлу: робота під постійними викликами». Захід відбувся у закритому форматі, за участі перших осіб рітейлу – власників та топ-менеджменту, а також представників влади та девелопменту. Серед них представники таких компаній, як LC Waikiki, Епіцентр К, Фокстрот, Eldorado, Watsons, Lacoste, Bomond, Коло, Budhouse Group, ТРЦ Victoria Gardens, Synergy Construction, Colins, МХП, Пчілка маркет, EVA, Arricano, RDA, Аврора, Велмарт, Dragon Capital, VOVK, Агромат і багатьох інших. Всього на заході зібралося близько 200 VIP-гостей.

Усі бажаючі фотографувалися біля бренд-волу події з логотипами спонсорів і партнерів RAU Special Event. Так, генеральним спонсором заходу виступило рекламне digital-агентство повного циклу Ланет CLICK. партнерами – міжнародна рекрутингова агенція Talentor, Unex Bank, страхова компанія Брокбізнес, Таскомбанк, Молокіа та Brut Buro.

На фото – команда Comfy, яка приїхала на подію з Дніпра: Антон Одарюк, Наталя Кутузова, Юлія Майстренко та Ігор Хижняк

Надія Гануліч-Манукян і Вікторія Горова з мережі АЗС UPG

З вітальним словом подію відкрив голова Асоціації рітейлерів України Андрій Жук.

Голова Асоціації рітейлерів України Андрій Жук під час виступу

Всього програма включала в себе три тематичні блоки. Робота під час блекауту, продовольча безпека, проблеми регулювання надбавок та термінів розрахунків — питання, які були обговорені під час першої сесії «Взаємодія рітейлу та влади під час війни: виклики, оперативна комунікація, синергія».

В рамках панельної дискусії виступили перший заступник міністра економіки України Денис Кудін, народний депутат України, член Комітету Верховної Ради України з питань енергетики та житлово-комунальних послуг Іван Юнаков, керівник дирекції по товарам Ашан УкраїнаАлла Ковалевська таDirector Government Relations and Public Affairs Metro Україна Олеся Оленицька. Також дистанційно до розмови приєднався заступник міністра енергетики України Ярослав Демченков. Вони обговорили, як працює рітейл в умовах блекауту та відновлює свою роботу на деокупованих територіях, яка його соціальна функція та які є проблеми регулювання надбавок та термінів розрахунків. Модерував сесію Олексій Француз, керівник напрямку GR Асоціації рітейлерів України.

Зліва направо: Олексій Француз (RAU), Денис Кудін (Міністерство економіки України), Іван Юнаков (Верховна Рада України), Алла Ковалевська (Ашан Україна) та Олеся Оленицька (Metro Україна)

Слово взяв перший заступник міністра економіки України Денис Кудін

Глядацький зал під час виступів

Народний депутат України, член Комітету Верховної Ради України з питань енергетики та житлово-комунальних послуг Іван Юнаков

Director Government Relations and Public Affairs Metro Україна Олеся Оленицька

Керівник дирекції по товарам Ашан Україна Алла Ковалевська

Модератор сесії – керівник напрямку GR Асоціації рітейлерів України Олексій Француз

У рамках другої сесії RAU Special Event 2022 відбулася ексклюзивна презентація результатів дослідження «Основні тренди рітейлу в умовах військових дій», зробленого у партнерстві Асоціації рітейлерів України та аналітично-дослідницької компанії NielsenIQ. Презентація результатів дослідження включала три блоки. Перший з них – “Український споживач 2022″, – надав рітейлерам інформацію про актуальний портрет вітчизняного покупця станом на кінець року з усіма його проблемами від російської агресії. Його представили глобальний директор відділу по розробці та впровадженню хмарних рішень для рітейлу Nielsen IQ Віталій Брик та директор відділу аналітики Nielsen IQ Михайло Гафуров.

Другий блок – “Український рітейл 2022” – представив динаміку відновлення галузі, росту цін на продукти харчування, падіння товарообороту та доходу та інше. Даними поділилася Head of Analytics Асоціації рітейлерів України Яна Єрмакова

Презентація спільного дослідження RAU та аналітично-дослідницької компанії NielsenIQ

Head of Analytics RAU Яна Єрмакова під час виступу

Аналітика прикувала увагу роздрібного ринку

Глобальний директор відділу по розробці та впровадженню хмарних рішень для рітейлу Nielsen IQ Віталій Брик розповідає, як змінився ринок рітейлу за 2022 рік

Також презентація включала в себе третій блок – “Прогнози на 2023 рік”, в рамках якого про падіння ВВП, рівень доходів населення, купівельну спроможність та прогнозам від Мінекономіки, ЄБРР і Світового банку поділився Михайло Кухар, керуючий партнер Ukraine Economic Outlook, викладач макроекономіки бізнес-школи МІМ-Київ.

Михайло Кухар прямо з Бельгії говорить про девальвацію та прогнозує, яким буде для України 2023-й рік

Глядацька зала

Сесія №3 RAU Special Event цілком була присвячена трансформації рітейлу під час війни. Своєю думкою про зміни «рельєфу» галузі, перемоги та втрати поділилися CEO Comfy Ігор Хижняк, в.о. директора з роздрібної торгівлі Епіцентр К Дмитро Танько, директор з розвитку McDonald’s Ukraine LTD Віталій Стефурак, виконавчий директор Подорожник Тарас Коляда та операційний директор Novus Олексій Панасенко.

Спікери третьої сесії

Серед іншого, вони говорили про вплив воєнних дій на логістичні ланцюжки постачання споживчих товарів, як забезпечити оперативну логістику в умовах війни та напрями її переформатування. Модерував сесію Іван Зайцев — головний редактор порталу RAU.UA.

Директор з розвитку McDonald’s Ukraine LTD Віталій Стефурак

В.о. директора з роздрібної торгівлі Епіцентр К Дмитро Танько обіцяє в новому році абсолютно нові торговельні центри

Модератор сесії, головний редактор порталу RAU Іван Зайцев задає провокаційні питання спікерам

Рітейл – це позитивно

Епоха незламності

Після трьох насичених сесій RAU Special Event завершився неформальним Wine time – часом на келих вино та спілкування в неформальній обстановці. У цей час проходив розіграш від генерального партера заходу – рекламного digital-агентства Ланет CLICK.

Кава-брейк

Пригощає Brut Buro

Організатор заходу — Асоціація рітейлерів України — дякує всім спікерам, гостям та партнерам заходу, без яких проведення RAU Special Event офлайн було б неможливим.

Андрій Жук (RAU), Оксана Приходько (RAU) та Володимир Тимочко (Dragon Capital)

Гості заходу. Зліва направо: Артем Ретін (Retail Pro), Олександр Сілін (Marathon), Ганна Кисельова (EVA), Володимир Коваленко (RDA)

Розіграш від генерального спонсора заходу – рекламного digital-агентства Ланет CLICK

Одна з переможниць – Ольга Приходько (Synergy Construction)

Head of Business Development Department RAU Юлія Кушка та начальником відділу зв’язків із громадськістю Eldorado Алла Барабаш

Представники Smart Business Дар’я Ковальчук і Артем Степанов 

Андрі Загоскін і Сергій Петрук з Diodika

Жвава бесіда між Євгеном Рубаном і народним депутатом України Іваном Юнаковим

Кулуари події

Олена Коронотова і Микола Чумак з IDNT

Заступник директора юридичного департаменту, Fozzy Group Ірина Дячук та Director Government Relations and Public Affairs Metro Україна Олеся Оленицька


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Це підтверджує її статус переможця в головній бізнес-премії країни «Вибір року», яка визначає найкращі бізнеси у своїй...
time icon  
  82
Усі новини ринку