
MBM My Home відкриває двері у ТЦ Щасливий Mall у Софіївській Борщагівці (+фото)


Головною темою 14-го Українського маркетинг-форуму стане життєстійкість компаній і брендів — «Marketing Survivors: як стати зіркою в нових умовах».
Цей текст доступний також російською мовою
У 2020 світ накрило дійсно глобальною кризою. Ті, хто колись переживав катастрофу, знають, що найскладніше для виживання — життєстійкість у довгостроковій перспективі. Яким буде світ після пандемії? Що станеться з ринками, брендами і споживачами? Що робить бізнеси здатними відновлюватися після значних ударів і грати в довгу? Які цінності, інструменти та бізнес-моделі здатні допомогти сьогодні? Відповідей на більшість життєво важливих питань ще немає, то їх шукатимуть 27-28 травня на 14 Українському маркетинг-форумі (УМФ).
Ірина Бондаренко, продюсер Українського маркетинг-форуму, обіцяє учасникам дійсно яскраву програму: «Ми залучаємо до формування контенту ключових гравців ринку та експертів з маркетингу. Ви почуєте історії життєстійкості від підприємців з найбільш постраждалих індустрій, які знайшли нові бізнес-моделі, зберегли зв’язок з клієнтами й командою. Ми покажемо кейси компаній, що у складних обставинах зробили стрибок вперед і досягли успіху завдяки унікальним продуктам, технологіям та маркетингу. Поговоримо про те, як топ-менеджери долають стрес і драйвлять команду. Покажемо, як розвиватимуться канали комунікації, маркетингові інструменти та як змінюватимуться споживачі. Подивимося під новим кутом на PR-інструменти і визначимо, як мати постійну присутність в інфополі й зацікавити аудиторію. Обговоримо Influence Marketing та поведінкову економіку, дізнаємося свіжі інсайти про споживачів».
Серед спікерів форуму:
Загалом за два дні події виступить понад 60 спікерів — експертів в маркетингу, комунікацій, діджіталу й реклами.
Ключові теми Українського маркетинг-форуму в 2021 році:
«Ми говоритимемо про теми, які дійсно хвилюють маркетингову спільноту і допоможуть бізнесам адаптуватися до нових реалій. Крім насиченої тематичної частини учасників форуму чекає вечірка у концепції The Survivor», — розповідає Ірина Бондаренко. Форум пройде у гібридному форматі — у КВЦ «Парковий» і в онлайні. Подробиці на офіційному сайті події marketingforum.com.ua.
Український маркетинг-форум — головне щорічне місце зустрічі спільноти професіоналів, які пропонують нові ідеї, розробляють стратегії та продукти і формують клієнтський досвід. Це платформа, на якій ринок обговорює порядок денний на завтра і аналізує вивчені уроки. Ми дивимося на маркетинг з позиції першої особи і об’єднуємо кращих. Організатор Українського маркетинг-форуму — компанія IdeasFirst.