Огляд новин FMCG: МЕТRО, Сільпо, Коло, Делві та інші
Сертифікація МЕТРО, новий Сільпо, зворотний франчазінг НАШ Край, новий мережевий гравець в Києві – мікромаркети Коло, чотири нових Делві і Брусничка.
METRO Cash & Carry Україна отримала сертифікат ISO
Компанія пройшла сертифікаційний аудит за якістю відповідно до вимог стандарту харчової безпеки ISO 22000: 2005 «Системи управління безпекою харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга».
Цей стандарт харчової безпеки застосовується до всіх організацій харчового ланцюга і містить вимоги до процесів і процедур управління безпечністю харчових продуктів відповідно до принципів HACCP (система аналізу ризиків, небезпечних факторів і контролю критичних точок), передбачає систематичний превентивний підхід до контролю безпеки харчових продуктів на всіх етапах бізнес-процесу.
Мартін Шумахер, директор METRO Cash & Carry Ukraine: «Система управління безпекою харчових продуктів METRO гарантує нашим покупцям впевненість в їх виборі. Ми зобов’язуємося і надалі підтримувати високий рівень системи управління безпекою продуктів харчування для наших клієнтів в Україні».
Сільпо буде якірним орендарем нового ТРЦ Європарк
ТРЦ Європарк планується побудувати в Києво-Святошинському районі в 4 км від Києва: в районі смт Петровське і Белгородское.
Перший «якір» майбутнього ТРЦ вже підписаний: ним стане супермаркет Сільпо площею 3000 кв. м. «ТРЦ Європарк розташований в районі з великою концентрацією нових житлових комплексів, тому є дуже перспективним об’єктом для розвитку продуктового рітейлу. І відкриття супермаркету провідної продуктової мережі Сільпо, зможе задовольнити попит жителів в цьому районі», – підкреслив директор по розвитку бізнесу компанії UTG Сергій Заїка. Інформації про інших реальних або потенційних якірних орендарів поки немає.
Новий гравець в столиці: мережа мікромаркетів Коло дому
Як пише портал LIGA.net, продуктова мережа Коло дому відкрила 15 магазинів в Києві і передмісті. ЗМІ пов’язують новий проект з топ-менеджерами найбільшого в Україні FMCG-рітейлу – АТБ.
Площа кожної торгової точки – близько 60 кв м. Це перший в Києві ритейлер, який розвиває мережу магазинів такого невеликого формату.
Перший магазин під ТМ Коло відкрився в травні минулого року. Зараз мережа управляє магазинами в різних районах Києва та передмісті – в Броварах, Ірпені та Вишневому.
П’ять нових АТБ
Нові супермаркети АТБ відкрилися 23 січня в місті Коломия за адресою вул. Палія, 26 б / 1, 28 го – в смт. Заболотів на пл. Бандери С., 2а і 30 січня в Глобіно на вул. Виноградній, 18.
Ще два маркети відкрилися 5 і 6 лютого в Івано-Франківську на Південному бульварі, 22 і Бурштині за адресою вул. С. Бандери, 75а
Сто перша Брусничка
101-й магазин Брусничка відкрився в грудні в смт Іларіонове Дніпропетровської області за адресою: вул. Робоча, 14. Попереднє відкриття в торговій мережі було в квітні минулого року.
У новому фрешмаркеті мережі традиційно представлений широкий вибір овочів і фруктів, свіжого м’яса, молочних продуктів, ароматної свіжої випічки власного виробництва, ковбасних і кондитерських виробів.
Чотири Делві
Згідно з інформацією на сайті компанії, мережа скоро поповниться чотирма новими точками, які будуть розташовуватися в Черкасах за адресою вул. Пацаєва, 7, в Дніпрі, на вул. Замполіта Бєляєва, 4 д, в Кривому Розі на Димитрова, 10 а та Павлограді за адресою Харківська, 106.
У січні-червні минулого року мережа зайняла друге місце за темпами розвитку, швидше об’єкти відкриває тільки АТБ. Згідно з інформацією на сайті рітейлера, кількість магазинів вже досягла 101 точки.
Читайте також попередній огляд –
Огляд новин FMCG: 9 АТБ, SPAR, Novus, Арсен і зворотний франчайзинг Наш Край