![Трипільські обрії: як виглядає та чим вирізняється новий ТЦ OBRIY Trypil (фотоогляд)](https://rau.ua/wp-content/uploads/2025/02/img_7877-400x210.jpg)
Трипільські обрії: як виглядає та чим вирізняється новий ТЦ OBRIY Trypil (фотоогляд)
![time icon](https://rau.ua/wp-content/themes/rau-theme/assets/clock1.png)
![](https://rau.ua/wp-content/themes/rau-theme/assets/eye.png)
Керівник IKEA в Україні про перший рік роботи компанії в Україні, плани на майбутнє, які товари продаються найбільше, інтернет-торгівлю і відкриття другого фізичного магазину.
Delo.ua поговорило з керівником IKEA в Україні Флоріаном Мелле про результати роботи на ринку України через рік після запуску інтернет-магазину, про роботу фізичного супермаркету і самі поулярні товари. RAU пропонує ознайомитися з найцікавішими тезами з цього матеріалу.
Запуск онлайн-магазину 14 травня 2020 року став кращим вибором початку роботу в Україні. Через пандемію у нас було ще більше викликів, але команда швидко адаптувалася і ми змогли вже в цьому році відкрити перший фізичний магазин.
За рік діяльності компанія опрацювала понад 148 000 замовлень в онлайн-магазині і понад 8000 – безпосередньо в фізичному магазині в Києві. Станом на кінець квітня цього року понад 2,5 млн українців відвідали онлайн-магазин IKEA в Україні. Також понад 397 000 покупців, а це кожен 10-й житель Києва, відвідали фізичний магазин.
Багато хто чекав відкриття магазину IKEA, тому для нас не було несподіванкою, що так багато людей відвідали наш фізичний магазин. При цьому потрібно розуміти, що ми відкривалися в кризовий час і в пріоритеті була безпека клієнтів і співробітників компанії. Ми вклали великі гроші в обладнання, санітайзери, забезпечили один вхід в магазин по QR-коду, щоб контролювати потік людей, робити температурний скринінг і дотримуватися інших заходів безпеки.
Щодо розширення площі в Blockbuster Mall, в першу чергу нам важливо зрозуміти український ринок: де люди працюють, живуть, соціалізуються, щоб надати відповідну пропозицію по товарах. Зараз у нас є онлайн- і фізичний магазин, а також чотири пункти видачі замовлень. Ми бачимо високий потенціал столиці, а також інших великих міст, тому працюємо над розширенням в Україні.
Ми вийшли на український ринок з запуску електронної комерції і двох пунктів видачі замовлень. Тепер ми відкрили фізичний магазин і ще два пункти видачі. Ми з радістю проінформуємо громадськість про деталі, що стосуються подальших планів розширення, як тільки вони будуть затверджені.
На даний момент українці можуть вибрати товари з понад 5000 SKU. З них в офлайн-магазині доступні 2000 найменувань, решта – в основному меблі та інші великі товари – можна замовити онлайн або безпосередньо в магазині, а забрати – безкоштовно в точці видачі або ж скористатися послугою доставки додому за додаткову плату.
Онлайн успішно продавалися невеликі столики для саду та балкона в комплекті зі стільцями. Тепер вони доступні для покупки і в фізичному магазині. Величезним попитом користуються аксесуари для їжі і готування. Можливо, це пов’язано з тим, що люди зараз більше часу проводять вдома. Також ми продаємо величезну кількість келихів і склянок.
Ми були приємно здивовані кількістю замовлень і в цілому рівнем інтересу українців до товарів компанії. Ми постійно інвестували в розширення можливостей інтернет-магазину, щоб якомога більше людей мали доступ до наших товарів. Нам вдалося збільшити наші потужності в п’ять разів. Пам’ятаю, як за день ми побили свій рекорд, коли в онлайн-магазині було зроблено 1200 замовлень.
На момент відкриття фізичного магазину середній кошик був менший, ніж зараз. Після відновлення його роботи після локдауну ми помітили тенденцію зростання середнього чека і збільшення продажів меблів. Також наші клієнти часто обирають товар офлайн, а потім замовляють його онлайн. Ми, звичайно ж, продовжуємо відстежувати тенденції щодо середнього чеку як в онлайн-, так і в фізичному магазині, сподіваючись, що він буде неухильно зростати.
Компанія прагне бути доступною і фізично, і фінансово. Також розуміємо важливість послуги з доставки, особливо в нинішній час. Тому ми працюємо над новими рішеннями, щоб доставляти замовлення дешевше, але робити це, дотримуючись всіх стандартів IKEA. Ми шукаємо надійних партнерів, які зможуть співпрацювати з нами, керуючись нашими принципами.
Коли ми заходимо на новий ринок, то хочемо надати повний досвід IKEA, включаючи товари, дизайн, вплив на навколишнє середовище і соціум. Частиною цього підходу є і програма лояльності IKEA Family. Ми робимо все можливе, щоб якомога швидше запропонувати її нашим українським покупцям. Більше про програму лояльності зможемо розповісти, коли будемо готові запустити її в Україні.
IKEA прагне вести бізнес з мінімальним впливом на навколишнє середовище. Це один з ключових принципів компанії, тому по всьому світу ми імплементуємо безліч екологічних ініціатив. Перебуваючи в нашому магазині, не можна не помітити, наскільки ми позитивно ставимося до захисту навколишнього середовища, тому як жителі країни і як бізнес працюємо над зниженням негативного впливу. Перехід на сонячну енергію – це те, що ми хотіли б здійснити у всьому світі. Чи буде Україна включена в ці плани і якщо так, то коли – це питання ще в процесі обговорення.
Читайте також –