Флоріан Мелле, керівник IKEA в Україні: Наш пріоритет – концентруватися на Києві

Флоріан Мелле, керівник IKEA в Україні: Наш пріоритет – концентруватися на Києві

02.02.2021 08:25
  7270
Микола Маранчак

Керівник IKEA в Україні Флоріан Мелле про те, чому відкрили магазин в Києві у зменшеному форматі, чи вирішили проблеми з роботою онлайн-магазину та чи дійсно планують відкривати магазин в ТРЦ Ocean Mall.

Цей текст доступний також російською мовою

В понеділок, 1 лютого, у столичному ТРЦ Blockbuster Mall відкрився перший в Україні магазин однієї з найбільших у світі роздрібних мереж з торгівлі меблями і предметами домашнього вжитку – шведського оператора IKEA. З нагоди відкриття RAU поспілкувалася з керівником IKEA в Україні Флоріаном Мелле. У бліц-інтерв’ю він розповів як працює інтернет-магазин ikea.ua, чи можна очікувати на рітейлера в регіонах та чому обрали для Києва формат City Store.

– Чи маєте вже плани по розвитку мережі в Україні?

– В останні два роки ми досліджували український ринок і нарешті зараз відкриваємо перший магазин. Для нас важливо розуміти: де люди живуть, де працюють і де проводять своє життя. Це власне скеровує наші плани по розвитку.

– Девелопер ТРЦ Ocean Mall Вагіф Алієв запевняє, що друга IKEA буде відкрита в Києві вже у вересні в цьому торгово-розважальному центрі. Чи можете підтвердити ці плани?

– Ми зараз тільки розробляємо наші подальші плани по розширенню і, як тільки будемо мати щось конкретне по інформації, обов’язково повідомимо.

– Ви вже розглядали якісь міста чи регіони, які вважаєте потенційно цікавими для відкриття?

– Україна – дуже великий ринок. Київ – сьоме за кількість населення місто в Європі, тому наш пріоритет – сконцентруватися на столиці. Ми розуміємо, що в інших міст є також багато потенціалу, який ми будемо покривати за допомогою електронної комерції.

– Чи задоволені результатами роботи українського інтернет-магазину? Наскільки результат виправдовує очікування?

– Задоволені, тому що це був для нас виклик – відкрити онлайн-магазин під час пандемії. Але це був найшвидший шлях, щоб вийти на український ринок.

– В багатьох українців були скарги на онлайн-магазин IKEA. Чи вирішили ці проблеми?

– Це не секрет, що в нас були певні складності, тому що на початку попит перевищував наші спроможності та нашу пропозицію. Одна з причин в тому, що під час пандемії багато людей були просто заточені всередині будівель і, відповідно, зацікавленість і потреба у рішеннях для дому неймовірно зросла. Ми попрацювали з нашими партнерами, щоб збільшити наші можливості по роботі онлайн-магазину и сьогодні ми можемо запропонувати в п’ять разів більше товарів, ніж було на початку.

ikea київ

– Чому відкрили зменшений формат магазину в Україні? І чи плануєте наступні відкривати окремо від торгово-розважальних центрів, чи будете так само працювати лише в форматі City Store?

– Світ змінюється. Ми так само адоптуємося до цих змін. Для нас в Києві, як в одному з найбільших міст у Європі, це чудова можливість протестувати роботу такого магазину, де ми можемо бути ближчими до людей (стандартні гіпермаркети IKEA розташовуються, як правило, за містом, – прим. ред.). Зараз ми знаходимося близько до Оболоні, Подолу і мосту, який з’єднує Правий берег Києві з Лівим.

– Що для вас стало ключовим показником того, що настав час виходити в Україну?

– Між Швецією та Україною завжди були тісні дружні стосунки, тож у нас, як IKEA, завжди був інтерес до українського ринку. Коли ми проводили опитування і запитували в українців, де вони віддають перевагу купувати товари та рішення для дому, завжди другим у рейтингу була IKEA. Це при тому, що магазину в Україні ще не було.

– Кого ви вважаєте своїми конкурентами в Україні?

– Ми завжди намагаємося бути ближчими для людей і завжди пропонуємо ті рішення, які поєднують чудовий дизайн, функціональність і доступні ціни. Тому ми зазвичай кажемо про себе, що ми не лише дилер і постачальник меблів, ми хочемо приносити покупцям рішення. Таким чином, вважаємо, що ми – унікальні.

– В Києві дуже багато працює фейкових IKEA. Чи знаєте про них і чи плануєте щось із цим робити?

– Я не в тій ролі, щоб приймати якісь рішення про фейкові магазини, але я точно можу сказати, що ми є серцем IKEA і Швеції.

Читайте також

Шведи в Києві: як виглядає перший магазин IKEA в Україні (фоторепортаж)


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Київстар та Mastercard розпочинають стратегічну співпрацю для розвитку інноваційних технологій та цифрової економіки

Київстар та Mastercard розпочинають стратегічну співпрацю для розвитку інноваційних технологій та цифрової економіки

Провідний український оператор електронних комунікацій Київстар та глобальна технологічна компанія Mastercard уклали...
time icon  
  15
Усі новини ринку