Новини fashion-рітейлу: плани LPP, аутлет Waikiki, відкриття Funday та інші

Новини fashion-рітейлу: плани LPP, аутлет Waikiki, відкриття Funday та інші

10.02.2020 08:10
  703
Виктор Нагорский

LC Waikiki вперше представив формат outlet за межами Києва, польська група LPP планує збільшити українську мережу магазинів на 30%, DeFacto відкриє четвертий торговий об’єкт в країні в столичному ТРЦ Retroville, Sportmaster готується вивести в Україну бренд Funday та інші новини українського fashion-рiтейлу .

Цей матеріал доступний російською мовою

LPP

У групі LPP, що розвиває fashion-бренди Reserved, Cropp, House, Mohito і Sinsay, розповіли про зростання продажів та подальші плани розвитку в Україні. Як відзначили в прес-службі LPP у відповідь на запит RAU, Україна є третім за величиною закордонним ринком для компанії і в той же час – одним з найдинамічніших в портфелі групи. «У 2018 році продажі наших колекцій зросли тут майже на 30%. Тому Україна залишається для нас ринком з високим потенціалом продажів. З цієї причини ми постійно розвиваємо нашу роздрібну мережу, яка зараз налічує 100 магазинів», – розповіли в компанії.

В LPP уточнили, що на початку 2019 року група управляла 93-ма магазинами в Україні (23 – Reserved, 23 – Cropp, 19 – House, 12 – Mohito, 14 – Sinsay і 2 аутлет-магазини). За рік компанія розширила мережу до 100 точок, відкривши нові магазини Reserved, House і Sinsay. При цьому вже в 2020-му рітейлер планує збільшити кількість власних магазинів в Україні майже на 30%. Зараз компанія будує торгові точки в Києві та Полтаві, а також знаходиться в процесі проектування об’єктів в Харкові та Одесі. Крім того, LPP планує розширити свою присутність в Чернівцях, Кривому Розі, Луцьку, Житомирі, Дніпрі та Вінниці.

DeFacto

Турецький бренд DeFacto відкриє магазин в столичному торгово-розважальному центрі Retroville на проспекті Правди, 47. Новий торговий об’єкт одного з найбільших турецьких fashion-рітейлерів займе площу в 980 кв. м на першому поверсі споруджуваного ТРЦ. Зараз в Україні працюють три магазини DeFacto: в Києві в ТЦ Globus і ТРЦ Lavina Mall, а також в Одесі в ТРЦ Riviera. Новий магазин в ТРЦ Retroville стане четвертим об’єктом турецької мережі в нашій країні.

Відзначимо, що відкриття ТРЦ Retroville заплановано на квітень 2020 року. Загальна площа ТРЦ і БЦ Retroville складе 118 991 кв. м, з яких 11 147 кв. м буде займати бізнес-центр класу «B». Орендна площа ТРЦ (GLA) – 80 718 кв. м.

Karl Lagerfeld

Компанія BNS Group планує відкрити флагманський магазин бренду Karl Lagerfeld в столичному ТРЦ Ocean Plaza. Як повідомили в консалтинговій компанії UTG, яка виступає брокером ТРЦ, бутік міжнародного бренду розміститься на першому поверсі комплексу і займе площу в 165 кв. м. У його асортименті буде представлено актуальний асортимент жіночої лінії бренду – одяг, взуття та аксесуари.

Відзначимо, що раніше в Ocean Plaza працював корнер Karl Lagerfeld. З урахуванням його результатів у BNS Group прийняли рішення відкрити повноцінний магазин. У компанії також розраховують, що це дозволить оцінити потенціал бренду на ринку Києва.

LC Waikiki

Турецький fashion-рітейлер LC Waikiki продовжує динамічне масштабування мережі магазинів в Україні. Як повідомила RAU прес-служба компанії, в Дніпрі відбулося відкриття 34-го торгового об’єкта в Україні. Він розпочав роботу в торгово-розважальному центрі Наша Правда, ставши вже третім для мережі в місті. Новий магазин LC Waikiki зайняв відносно невелику для бренду площу – всього 465 кв. м. У той же час, особливістю нового дніпровського магазину стало те, що він працює в форматі «аутлет», який передбачає постійно діючі знижки до 70%.

Раніше компанія відкрила торгові об’єкти такого формату в столичних ТРЦ New Way, Рітейл Парку Петрівка і ТЦ Променада. Таким чином, аутлет LC Waikiki в Дніпрі став першим для компанії за межами Києва.

Крім того, в консалтинговій компанії UTG повідомили про плани LC Waikiki відкрити ще один магазин в Дніпрі в оновленому ТРЦ Apollo. Цей торговий об’єкт буде працювати на першому поверсі комплексу, займе площу в 1160 кв. м і матиме дві вхідні групи з основних галерей ТРЦ.

Funday и O‘Stin

Компанія Sportmaster планує відкрити відразу два магазини в дніпровському торгово-розважальному центрі Apollo. Як уточнили в прес-службі UTG, в рамках реконцепції в ТРЦ заплановано запуск торгових точок O’Stin і нового для України бренду Funday. Обидва магазини розмістяться на другому поверсі торговельного центру: Funday займе площу в 900 кв. м, O’Stin – 700 кв. м.

Нагадаємо, компанія Sportmaster почала розвивати бренд Funday в 2013 році. Він позиціонує себе як мережу магазинів доступного одягу для молодої сім’ї на кожен день. Зараз в мережу входить понад 130 магазинів в Росії.

CCC і Brands Seller

В компанії UTG також повідомили про деяких інших орендарів другої черги ТРЦ Apollo. Зокрема, на першому поверсі комплексу планується відкриття магазину відомого польського взуттєвого бренду ССС, який займе близько 800 кв. м площі. Поруч відкриється ще один fashion-оператор, що пропонує одяг для всієї родини – Brands Seller. Він займатиме площу в 600 кв. м. В UTG вважають, що оскільки обидва магазини реалізують товари середньої цінової категорії, це дозволить оновленому Appolo значною мірою розширити цільову аудиторію ТРЦ.

Нагадаємо, що польська ССС Group має намір активно розвиватися на українському ринку і планує розширення до 50 торговельних точок вже до 2021 року. Крім того, раніше повідомлялося про плани ССС запустити інтернет-магазин в Україні.

Lacoste

Французький бренд Lacoste відкрив флагманський бутік в новому форматі Le Club в київському ТРЦ River Mall. Магазин площею 175 кв. м став вже 11-м в торговельній мережі бренду в Україні. Фасад бутіка прикрашений семиметровою інсталяцією з дерева із зображенням 3D-крокодила. А з порога відвідувачі Le Club ніби потрапляють на тенісний корт. Елементи, що нагадують про історію Lacoste, розташовані по всьому приміщенню.

Новий підхід до розміщення одягу допомагає структуровано розташувати колекції. Дерев’яні ніші дозволяють чітко визначити категорії товарів: чоловічий одяг, жіночий одяг, товари для дітей, взуття тощо. Поруч із зоною взуття розташована примірочна зона в кольорах тенісного корту. Аксесуари знаходяться в двох окремих зонах: біля кас і недалеко від примірочних. Деталі інтер’єру виконані з дерева і шкіри.

Intertop Ukraine

Fashion-рітейлер Intertop Ukraine відкрив цілу низку магазинів в новому столичному ТРЦ Blockbuster Mall. Зокрема, за даними компанії Nai Ukraine, на першому поверсі комплексу розпочав роботу торговий об’єкт італійського бренду Napapijri. Тут же розмістилися магазини американських взуттєвих брендів Timberland площею 110 кв. м і Skechers площею 131 кв. м. Також в ТРЦ відкрився мультибрендовий магазин взуття Intertop площею 524 кв. м, в якому представлено широкий асортимент взуття та аксесуарів. У Nai Ukraine відзначають, що до відкриття в ТРЦ готуються ще два магазини компанії Intertop Ukraine – Geox і Ecco.

Окрім цього, рітейлер планує відкрити ще один магазин Skechers площею 127 кв. м в черкаському ТРЦ Lubava, а також другий в Україні магазин американського бренду The North Face в київському ТРЦ Lavina Mall. В асортименті останнього буде представлено чоловічий, жіночий, дитячий одяг і взуття, а також аксесуари, рюкзаки та спорядження. Нагадаємо, перший магазин бренду The North Face в Україні відкрився в минулому році в столичному ТРЦ River Mall.

Argo

Декілька торгових точок в ТРЦ Blockbuster Mall відкрила група Argo. Так, на першому поверсі комплексу розпочав роботу магазин британського бренду Lee Cooper. Він зайняв площу в 142 кв. м, представивши в асортименті традиційний для бренду джинсовий одяг, а також футболки, шорти, сукні, спідниці, сорочки, верхній одяг та інше. Крім того, компанія відкрила в ТРЦ торговий об’єкт португальського бренду аксесуарів Parfois. В його асортименті представлено сумки, годинники, взуття, сережки, намиста, браслети, персні, головні убори, шарфи, сонячні окуляри. Також Parfois пропонує одяг і взуття в повсякденному і спортивному стилі.

Gant

Компанія Nai Ukraine також повідомила про залучення в ТРЦ Lavina Mall відомого шведського бренду Gant. Його відкриття заплановано напередодні весняного сезону, а в асортименті буде представлена чоловіча та жіноча лінії одягу, нижня білизна, взуття та аксесуари. Відзначимо, що в Україні розвитком бренду по франшизі займається компанія MD Fashion в портфоліо брендів якої також входять Ooddji, Walker, Accessorize, Tommy Hilfiger, G-Star, Diesel, STEM, Pepe Jeans, Replay, Under Armour та інші.

Giulia

Український бренд білизни Gulia відкрив 75-й магазин в країні. Ювілейний торговий об’єкт мережі розпочав роботу 1 лютого в столичному торгово-розважальному центрі Piramida. В асортименті магазину традиційно представлено широкий вибір жіночих колготок, білизни, спального одягу та іншої продукції.

У компанії також відзначили, що 2020 рік стане важливим для підготовки до наступного етапу розвитку роздрібної мережі. Так, рітейлер планує створення нового концепту і відкриття першого оновленого магазину, підготовку програмного забезпечення до ефективного функціонування 200 торгових точок, об’єднання офлайн і онлайн каналів та багато іншого.

Читайте також –

Олексій Баришніков, ТД SHIKO: Reima – це Apple у світі дитячого fashion-рітейлу


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку