
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Реклама в Facebook Stories і Whatsapp, Instagram-візитка, окремий додаток для покупок IG Shopping від Instagram та інші цікаві зміни в соцмережах для тих, хто не стежить «що там у Цукерберга».
Співзасновники Instagram Кевін Систром і Майк Крігер покинули компанію, а в Whatsapp, також викупленому Марком Цукербергом, ось-ось з’явиться офіційна реклама, так що є підстави стверджувати, що Facebook стає монополістом серед соцмереж і месенджерів. Прагнення компанії монетизувати все, що можна, викликає роздратування у звичайних користувачів, зате відмінна новина для рекламодавців, адже можливостей для комунікації з ЦА стає все більше, і інструменти продовжують спрощуватися. Про такі оновлення та багато іншого – в огляді RAU.
В кінці вересня рекламодавцям по всьому світу стали доступні три формати реклами в Facebook Stories: відео, зображення і слайдшоу. Бренд може вибрати одну з семи бізнес-цілей (як в Instagram): впізнаваність бренду, конверсія, лідогенерація, установки програми, охоплення, трафік, перегляди відео.
Вже незабаром рекламу запустять також в Messenger Stories. За даними соцмережі, понад 300 млн людей використовують Facebook Stories і Messenger Stories щодня. Згідно з прогнозом, в 2019 році Stories стане більше, ніж публікацій в новинній стрічці. Нагадаємо, реклама в історіях Instagram з’явилася в минулому році.
Протестувати нововведення, а також дізнатися про нього більше, можна в офіційному блозі Facebook.
На початку жовтня Facebook представив новий інтерактивний відеоформат Premieres («Прем’єри»), який дозволяє сторінкам транслювати готовий ролик, як «пряму» трансляцію. Використовувати цей формат можна тільки для нових відео, які раніше не з’являлися на Facebook. Опцію «Прем’єра» можна вибрати одразу після завантаження ролика.
Ще одне цікаве оновлення стосується появи бейджа Top Fan («Головний фанат офіційної сторінки»). Такий значок отримує користувач, який переглядає контент на сторінці бренду і бере активну участь в обговореннях. Значки зможуть активувати будь-які спільноти з понад 10 000 шанувальників.
Також у Facebook з’явилися відеоопитування (Live Polls), які можна створювати в API Facebook Live. За допомогою цієї функції можна запускати опитування прямо в відео в режимі реального часу.
Ця новина цікава насамперед тим, що Facebook звинуватили в завищенні показників перегляду відео на 150-900%. Про це будь-хто міг здогадуватися, навіть не вивчаючи детально статистику, і ось в США маркетингові агентства об’єдналися з колективним позовом. Як повідомляє The Verge, позивачі проаналізували 80 000 внутрішніх документів Facebook. Таким чином, соцмережа вводить бізнес в оману, переоцінюючи потенціал відео. У компанії звинувачення заперечують.
Відстежити весь шлях клієнтів, від перегляду реклами до здійснення покупки стає простіше з новим інструментом Facebook Атрибуція. Традиційні засоби вимірювання, які покладаються лише на cookies та атрибуцію за останнім кліком, упускають із виду 45 % точок взаємодії з клієнтами, – повідомляє в своєму блозі Facebook. Новий інструмент дозволяє аналізувати кампанії у всіх додатках і сервісах соцмережі, включаючи Instagram, Audience Network і Messenger.
Звіти призначені для того, щоб показати, як рекламні кампанії Facebook впливають на дії протягом усього шляху клієнта, а також які канали є рушійною силою трафіку, конверсії і покупок. Атрибуція тестувалася з березня 2017 року і з 19 жовтня 2018-го стала доступна для всіх.
Дизайн нової версії стане простішим і можна буде вибрати кольорову гамму для повідомлень в чатах. Вкладок залишиться три: Chats, People і Discover (ігри, бронь квитків, діалоги з бізнес-сторінками та інше). У той же час камера, пошук і Stories залишаться в додатку. Нова версія Messenger стане доступна для всіх в найближчі тижні.
Instagram запустив свій аналог QR-кодів. За допомогою нової функції, користувачі можуть відсканувати Instagram-візитку компанії за допомогою камери, щоб легко підписатися на сторінку. Скачати і роздрукувати свою Instagram-візитку, а потім приклейте на свої товари, плакати та багато іншого, можна тут. Функція доступна як у web-версії, так і в мобільних телефонах.
По інформації The Verge, Instagram працює над окремим додатком IG Shopping для онлайн-покупок. Додаток все ще на стадії розробки і коли почнеться beta-тестування, поки невідомо. З огляду на популярність Instagram і недавній запуск іншого стороннього сервісу IGTV, новина про скорий запуск може не змушувати довго на себе чекати.
Швидкий старт монетизації месенджера був очевидний ще чотири роки тому, коли Facebook купив WhatsApp за $19 млрд. Як повідомляють представники порталу WABetaInfo, реклама з’явиться у верхній частині екрана і буде з’являтися серед «історій». Як буде виглядати кабінет для адміністраторів поки невідомо, не виключено, що, як і у випадку з Instagram, його можуть підв’язати до Business Manager Facebook.
Читайте також наш попередній огляд –
Головні новації для бізнесу в Facebook, Instagram та інших соцмережах в серпні