Лінія магазинів EVA почала експорт private label
Мережа з продажу парфумерії та косметики EVA підписала контракти на поставку товарів під її власною торговою маркою (private label) іншим рітейлерам.
Цей текст доступний також російською мовою
Минулого року компанія Руш (мережа EVA) запустила новий проект – експорт товарів, які виробляються під власною торговою маркою мережі (private label). Про це на зустрічі з журналістами розповіла директор департаменту ВТМ мережі EVA Галина Ободец, пише НВ. Бізнес. «Продукція поставляється невеликим мережам в Білорусі, Вірменії та Грузії. Зараз проводяться переговори з ритейлерами в Модові, Білорусі та країнах Африки. З мережами на території України ми не співпрацюємо», – говорить експерт.
За її словами, зараз в магазинах продаються товари під 40 власними торговими марками в різних категоріях, які випускають на замовлення мережі на фабриках на території України та за її межами. Лідерами серед них є декоративна косметика GlamBee, LCF, Patricia Ledo, панчохи Viv’en, підгузники, а також товари жіночої гігієни.
Зараз мережа магазинів Eva управляє близько 990 магазинами по всій території країни. У минулому році її продажі, за даними компанії, склали близько $500 млн.
Джерело: НВ. Бизнес
Читайте також
Руслан Шостак, EVA і Varus: Сумарний річний товарообіг мереж вперше перевищив $1 млрд