Олена Соловйова, Епіцентр: Як проходить трансформація мережі ТЦ Епіцентр

Олена Соловйова, Епіцентр: Як проходить трансформація мережі ТЦ Епіцентр

06.07.2021 08:30
  2113
Дарія Осіїк

Як створюється еко-система продуктів і сервісів мережі ТЦ Епіцентр і які результати приносить впровадження нових концептуальних ідей.

Читайте російською

Директор напрямку ексклюзивних концептів та розвитку (НЕКТАР) Олена Соловйова під час свого виступу на головній зустрічі рітейлу країни — RAU EXPO-2021 — розповіла про те, як Епіцентр пройшов шлях розвитку від мережі будівельних гіпермаркетів до мережі інноваційних торгових центрів з величезною кількістю власних shop-in-shop, а також про те ,як створюються і розвиваються нові інноваційні напрямки компанії. Головні тези виступу – в матеріалі RAU.

Шлях від гіпермаркету до мережі інноваційних торгових центрів

Перший Епіцентр був відкритий в 2003 році. До 2017 року ми відкривали стандартні гіпермаркети площею 20-50 тисяч кв. м зі стандартним плануванням, стандартним наповненням і очікуваним результатом.

У 2017 році у наших власників постало питання – чим і як дивувати відвідувачів, які щодня приходять до нас за покупками? Оновлений асортимент, цікаві пропозиції та ціни – це очікуваний результат. А наш клієнт повинен знайти в торговому центрі не тільки рішення своєї проблеми, але також отримати емоцію. Він повинен прийти до нас і здивуватися.

Тому Епіцентр почав поступово оновлюватися. У нас з’явилися shop-in-shop, де в одному просторі перебували всі категорії товарів певного напряму. Такий формат виявився надзвичайно зручним для клієнтів, тому що все було в одному місці.

Поступово ми вводили нові напрямки та робили ідентифікатор бренду. Це почало змінювати і результат – наші клієнти разом з рішенням своїх завдань почали також купувати й емоційний досвід.

Зараз в групу компаній Епіцентр К входить 75 торгових центрів. Саме торгових центрів, а не будівельних гіпермаркетів. З появою нових напрямків, категорій товарів і брендів ідентифікаторів у нас почала змінюватися концепція, а у наших клієнтів – сприйняття мережі.

Важливо відзначити, що реновацію ми почали не в столичних об’єктах, а в нових торгових центрах, розташованих в регіонах України. Найбільш інноваційний ТЦ Епіцентр знаходиться в Запоріжжі. Також всі наші нові концепти можна знайти в торговому центрі в Кропивницькому.

Результати введення нових концептів:

  • збільшення товарообігу на 35%;
  • зростання кількості нових відвідувачів на 22% і більше;
  • збільшення середнього чека на 17%.

Сьогодні Епіцентр – це не супермаркет будівельних матеріалів, а ціла екосистема продуктів і сервісів.

Як створюються нові концепти

Насправді, все відбувається дуже стандартно:

  • написання брифу;
  • проведення аудиту існуючого розташування;
  • проведення брейнстормінгу з приводу концепту;
  • розробка та деталізація концепту;
  • реалізація проекту і його подальша оцінка.

Кожен shop-in-shop має свою унікальну назву, тому що ми, як рітейлери, розуміємо, що рано чи пізно найуспішніші з них будуть виходити за межі ТЦ Епіцентр, оскільки там їм вже буде тісно. Зараз за межі наших торгових центрів уже вийшли Галерея Деко, E.PIC, Intersport, 4F. Магазини знаходяться в київському ЦУМ, ТРЦ Dream Town, Lavina Mall, Retroville.

У кожному shop-in-shop ми структуруємо весь асортимент по зонам, враховуючи шлях покупця. Устаткування для своїх просторів конструюємо самі. На етапі інсталяції та запуску проекту – допрацьовуємо й удосконалюємо проект.

Всі концепти Епіцентру в одном відео:

Читайте також – 

Фоторепортаж с V юбилейной выставки RAU Expo 2021


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку