Реклама Люксоптика, GoodWine та BadBoy – у short-list премії Epica Awards 2019

Реклама Люксоптика, GoodWine та BadBoy – у short-list премії Epica Awards 2019

14.11.2019 08:00
  125
Іван Зайцев

Фестиваль Epica Awards покликаний відзначити кращих креативних фахівців на думку професійних журналістів з області маркетингу і комунікацій.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Як пише портал MMR.ua, в цьому році на фестиваль подали 3410 робіт з 61-ї країни. Найбільшу кількість робіт подали німецькі креативники, за ними за кількістю представлених роликів – рекламісти з Франції та США. Серед новачків виявилися роботи з Кіпру, Люксембургу, Вірменії та Мальти. У шорт-лист цього року увійшли сім українських проектів від п’яти агентств. Три ролика належать до сфери рітейлу. Що примітно – всі створені креативним агентством Banda.

RAU пропонує читачам ознайомитися з номінованими на Epica Awards – 2019 рекламними роликами від українських креативників.

Люксоптика

У категорії Health & Beauty номінована реклама для провідної мережі оптик Люксоптика під назвою «Instoptica. The first eye test in Instagram stories». У ньому розповідається про сміливу ініціативу рітейлера – можливість самостійно перевірити зір за допомогою смартфона та stories на Instagram-сторінці бренду.

Bad Boy

У категорії Retail Services агенція представила рекламу для дочірнього бренду компанії GoodWine – супермаркету доступного алкоголю Bad Boy. У відео-кейсі проекту показуються дитячі та сучасні фотографії Дональда Трампа, Володимира Путіна, Ким Чен Ина: найвідоміших “поганих хлопців” сучасності. Також присутній мер Києва Віталій Кличко, з прозорим відсиланням на так і не виконану обіцянка зупинити забудову історичних районів Києва.

Гасло ролика: “На щастя, з віком вина стають краще. Люди – ні. Завжди”. Український варіант: “На щастя, вина старіють краще”, що певною мірою знецінює початковий саркастичний мессендж.

GoodWine

Втім, для материнського бренду Banda agency теж створила креативну рекламу. Вона представлена ​​на Epica Awards – 2019 у категорії Brand identity. У ній співробітники GoodWine розповідають про перезапуск програми лояльності компанії, її нові особливості, переваги і трохи жартують – як один над одним, так і над глядачем.

Читайте також –

Дмитро Кримський, GoodWine: В цьому році плануємо оборот в 130 млн євро


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку