Енергія гір: київський ЦУМ презентує рекламну кампанію осінь-зима 2019/20
Фото та відео матеріали нової рекламної кампанії столичного ЦУМ знімалися біля підніжжя і на вершинах Карпатських гір, а також біля самого високогірного озера України – Синевір.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Багато українців приїжджають в ці унікальні за природними ландшафтами й енергетиці райони, які вражають уяву, які ваблять і очищають свідомість кожного.
Саме ці мотиви креативна команда ЦУМ і обіграла в новій серії художніх образів: героїв різного віку та нестандартних типажів, що відображає мультіаудіторну пропозицію центрального універмагу.
При цьому фантазія творців дозволила гармонійно поєднати суворість і красу гір з класичними, спортивними і street-style образами героїв рекламної кампанії.
Зйомки проводив фотограф Патрік Бінерт, який раніше співпрацював із такими відомими брендами, як Givenchy, Valentino, Lanvin і Victoria Beckham. У своїх фотографіях він створює особливий світ, де майбутнє будується на почуттях, а чесність і відкритість – основні його принципи.
Як пояснюють в ЦУМ, в сюжетах нової рекламної кампанії в основному використовується формат “сторітеллінг“, де кожен кадр – це чиста медитація в тривалому творчому процесі.
За задумом творців, герої кампанії – романтики та мрійники, які шукають і пізнають себе, прагнуть до нових вражень, намагаються знайти своє місце в світі. Вони багато подорожують і думають про майбутнє. Разом зі знімальною командою герої підкорили гірський масив українських Карпат – Полонину Боржаву, а також найбільше високогірне озеро України – Синевір.
Підкреслити винахідливість і рішучість героїв зйомки вдалося завдяки новим колекціям міжнародних брендів, які представлені сьогодні в ЦУМ: Jimmy Choo, Versace, Bally, Red Valentino, Nanushka, ALEXACHUNG, See by Chloe, Weekend Max Mara, Giorgio Armani, Pal Zileri, Lardini, Puma тощо. Нові колекції цих брендів вже можна придбати також і в онлайн–магазині https://shop.tsum.ua/
Відеоверсія рекламної кампанії. Режисер відео – Павло Кільдау