Як компанія Eldorado зміцнює репутацію роботодавця серед співробітників і здобувачів посад
Основна HR-мета компанії-стати вибором номер один серед роботодавців галузі. Як створити бренд, на який прийдуть претенденти і завдяки чому цього домоглися в компанії Eldorado.
Цей текст доступний також російською мовою
Репутація роботодавця і утримання співробітників з високим потенціалом — першочергове питання для будь-якої компанії, яка хоче залишатися успішною. У матеріалі Delo.ua розповідається про те, як компанія Eldorado зміцнює репутацію роботодавця серед співробітників і шукачів. RAU вибрала ключове з матеріалу.
У жовтні 2018 року Eldorado запустила дослідження бренду роботодавця. Було дуже важливо визначити позиціонування компанії на ринку праці, основні потреби і очікування співробітників, сильні і слабкі сторони, проаналізувати конкурентний ринок, а також дослідити репутацію компанії серед потенційних працівників і зовнішніх експертів з підбору персоналу.
Опитування внутрішньої і зовнішньої аудиторії тривало до квітня 2019 року, аналіз даних — до червня. Цільовою аудиторією були члени команди Eldorado, в тому числі новачки, які пропрацювали менше трьох місяців, колишні співробітники, працівники галузевих компаній-конкурентів, здобувачі з досвідом роботи, студенти, а також представники рекрутингових агентств. Eldorado стала першою компанією, яка провела дослідження такого масштабу і формату в Україні. Отримані результати призвели до змін у майбутньому.
За підсумками опитування компанія сформувала план заходів з розвитку бренду, а також EVP, який буде презентовано в рамках нової комунікаційної платформи.
Сильні сторони Eldorado, відмічені в рамках дослідження:
1. Репутація: за 21 рік роботи на ринку Eldorado завоювала репутацію стійкого бізнесу і надійного роботодавця.
2. Можливості: стабільна компанія, можна планувати і будувати свою кар’єру, є багато історій зростання від Продавця до керуючого магазином і навіть топ-менеджера.
3. Винагорода: “біла” заробітна плата і регулярний її перегляд, прозорі і справедливі принципи розрахунку і виплати бонусів, а також забезпечення співробітників усіма соціальними гарантіями.
4. Команда: у компанії працюють більше 5000 чоловік. Кістяк команди складають працівники зі стажем роботи в компанії 5, 10, 15 і навіть 20 років!
5. Стабільна робота: постійне місце роботи, зрозумілі обов’язки, узгоджений графік, цікаві проекти тощо.
6. Пріоритетними зонами розвитку стали формування клієнтоцентричної стратегії, зміна культури продажів, посилення функції навчання, діджиталізація рутинних процесів і турбота про співробітників.
В рамках клієнтоцентричної стратегії в Eldorado відбулася трансформація ряду бізнес-процесів. Основним інструментом змін стала технологія сервіс-дизайну. Завдяки цьому компанія змінила ряд ключових бізнес-процесів. Основними з них стали нові стандарти обслуговування клієнтів, засновані на дослідженнях провідних консалтингових компаній і з урахуванням customer journey map Eldorado. Під реалізовані зміни компанія розробляє оновлений формат магазинів, який планує запустити цієї осені.
Оновлені стандарти сервісу
В рамках проекту змінився підхід до клієнта: дистанція, час спілкування, формат ведення бесіди, модель продажів. Також зазнав змін блок Презентації товару, яка тепер здійснюється за двома сценаріями: Консультація онлайн і класична презентація в магазині.
Стандарти сервісу дозволять впровадити сучасний уніфікований клієнтоорієнтований підхід.
Наставництво в Eldorado працювало завжди. Культура обміну досвідом і знаннями — це основа для надання якісного сервісу покупцям. На початку 2018 року ми оновили і посилили принципи програми. Тепер кожен співробітник може стати наставником і отримати винагороду за свій внесок у формування культури самонавчальної організації.
“Участь у програмі наставництва добровільна, і ми отримуємо високомотивованих до даної ролі співробітників, яких згодом готуємо і навчаємо необхідним знанням і навичкам. Ми ставимо обов’язковою умовою якісну підготовку новачків для подальшого кар’єрного росту. Таким чином колектив отримує в керівники не тільки високоефективного професіонала, а й менеджера з готовим навичками Управління персоналом за корпоративними принципами”, — говорить директор департаменту по роботі з персоналом Eldorado Сергій Береснєв.
Чат-бот
Над проектом НR chat-bot Eldorado працювали 25 осіб (900 робочих годин), щоб створити якісний сервіс-помічник не тільки для співробітників, але і для шукачів. Тепер співробітники можуть швидше вирішувати кадрові питання, планувати навчання, отримувати новини компанії, шукати контакти і багато іншого, а здобувачі — швидко пройти співбесіду, щоб отримати бажану посаду.
“Нашу помічницю звуть ELSA (Eldorado Staff Assistant), і ми продовжуємо вести роботу з її удосконалення, адже цей сервіс повинен стати дійсно незамінним”, — пояснює керівник проекту HR chat-bot Eldorado Наталія Бабич.
Це лише частина проектів глибинної трансформації бренду роботодавця Eldorado і компанії в цілому. Фахівці компанії продовжують свою роботу і разом з креативним агентством готують комунікаційну платформу і креативну концепцію бренду роботодавця.
Джерело: Delo.ua
Читайте також
Версія Delo.ua: топ-5 кращих HR-директорів в українському рітейлі