
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Директором з маркетингу мережі drogerie-магазинів Prostor призначено Наталію Середню.
Про це топ-менеджер написала на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook, повідомляє портал MMR.
Наталія почала маркетингову кар’єру в торговій мережі Фокстрот в 2007 році на посаді бренд-менеджера. У 2010-му отримала посаду керівника відділу маркетингових комунікацій. А з 2013-го зайняла пост маркетинг-директора компанії. У минулому році на цій посаді Наталію змінив Олексій Філановський, який перезапустив креативну платформу бренду і пішов з компанії в липні 2018 року, запустивши власну агенцію.
Нагадаємо, колишній маркетинг-директор Prostor Надія Фоміна приєдналася до команди Цитруса, де очолила маркетинг мережі магазинів техніки та електроніки.
Prostor – один з найбільших гравців українського ринку drogerie. Перший магазин компанії був відкритий в 2005 році в Дніпрі. Зараз мережа Prostor налічує понад 320 магазинів в 115 містах України.
За матеріалами: MMR
Читайте також –
Огляд новин в drogerie&beauty: EVA, Prostor, Космо і новий формат ISEI