Катерина Черних, Ашан Україна: Як змінилася поведінка клієнтів і які тренди у фуд-рітейлі
Директор з маркетингу та розвитку бренду Ашан Рітейл Україна Катерина Черних про напрямки, в яких йде боротьба між рітейлерами, ситуативний маркетинг та емоції покупців, які ті забирають додому з магазинів. Цей текст доступний також російською мовою Під час ювілейної V-ї Міжнародної виставки індустрії рітейлу та девелопменту RAU Expo директор з маркетингу та розвитку бренду Ашан … Читати далі Катерина Черних, Ашан Україна: Як змінилася поведінка клієнтів і які тренди у фуд-рітейлі
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити