Як пройшла конференція та виставка eCommerce 2018
1 листопада відбулася наймасштабніша конференція та виставка з електронної комерції в Україні – eCommerce 2018: 5 потоків доповідей, 42 стенда і 1073 учасників з різних країн світу.
На 12 щорічній конференції зібралися слухачі та доповідачі з Англії, Польщі, Литви, Хорватії та СНД. Окрема зона виставки з понад 40 стендами дозволила максимально продуктивно провести час і налагодити партнерські зв’язки
Організатор конференції – компанія OWOX має багаторічний досвід в сфері електронної комерції, тому знає, що важливо для публіки.
Підготовка заходу почалася в травні та зайняла шість місяців активної роботи. За кілька місяців була сформована основа програми та заповнено 70% виставки.
Цього року організатори вдосконалили формат заходу – розділили зону виставки та зону проведення доповідей. Окремо працював новий потік доповідей “Рішення для бізнесу”, в якому сервісні компанії презентували нові рішення.
19 секцій, які охопили всі напрямки e-commerce бізнесу: від UI/UX, аналітики до права та логістики. Формат доповідей-кейсів допоміг розкрити тему з двох сторін: погляд з боку бізнесу та погляд з боку агентства.
А родзинкою програми стали панельні дискусії за участю провідних гравців ринку e-commerce: Justin, Zammler, Укрпошта, SYNERGY, Advanter Group, Competera, Binotel, Conversion Rate Store та ін.
Спікери з Google, Yoast, GetResponse, Ольшанський і Партнери, Ашан, Fishka, MOYO, Comfy, Укрпошта, Citrus.ua розкрили найбільш хвилюючі питання, серед яких:
- як збільшити кількість задоволених клієнтів;
- який контент потрібен, щоб продати товар;
- як побудувати систему мультиканальною аналітики;
- майбутнє digital marketing;
- підводні камені впровадження google shopping.
Завершив захід after-party в ресторані CHI. Смачними коктейлями пригощав спонсор After Party – Johnnie Walker.
Було насичено, ново та корисно. А поки готуються відеозаписи доповідей конференції, ми починаємо підготовку до наступної конференції.