
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


У Парижі відкрився дизайнерський ресторан мережі закладів швидкого харчування McDonald’s. Як він виглядає і чим відрізняється від інших об’єктів світової мережі.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Як повідомляє портал GQ Magazine, новий McDonald’s з унікальним оформленням відкрився поруч з залізничним вокзалом Аустерліц в Парижі. Дизайн ресторану, під назвою «Стиль», був розроблений відомим італійським дизайнером і архітектором Паолою Навоне, яка вже не перший рік оформлює бутики, ресторани, готелі, приватні будинки та вілли по всьому світу.
Для оформлення McDonald’s дизайнер використала бірюзовий колір з кораловими деталями. Новий об’єкт компанії нагадує американські закусочні 60-х років з великими синьо-бірюзовими лавками, чорно-білою плиткою на підлозі та дизайнерськими стільцями.
Як пише Elle Decoration, тут багато плетених меблів, графічних принтів і малюнків, що нагадують наївне мистецтво папуасів або індіанців, які так любить використовувати в своїх проектах Навоне. Всі меблі в кафе також спроектовані Паолою.
Таким чином французький підрозділ McDonald’s намагається відійти від іміджу стандартизованої мережі швидкого харчування. За словами самого дизайнера, ідея полягає в тому, щоб «культивувати теплу атмосферу», а гості ресторану могли відчувати себе як вдома.
Читайте також –
Гжегож Хмелярський, McDonald’s Україна: Середній термін окупності ресторану – 5-10 років