Директор мережі Коло: В планах на 2020-й вихід в Одесу, франшиза і 250 магазинів

Директор мережі Коло: В планах на 2020-й вихід в Одесу, франшиза і 250 магазинів

07.05.2020 08:05
  1273
rau

Рітейлер Коло планує розширити мережу до 250 магазинів до кінця 2020 року, запустити власний франчайзинговий проект і розпочати розвиток за межами київського регіону.

Цей матеріал доступний російською мовою

Торгова мережа Коло – один з найбільш швидкозростаючих рітейлерів України. За даними дослідницької компанії GT Partners Ukraine, в минулому році рітейлер відкрив 53 нових магазина і увійшов до трійки лідерів українського ринку FMCG-рітейлу за темпами розвитку, поступившись лише АТБ-маркет і Volwest Group (мережі Наш Край і Spar). Зараз мережа Коло, яка була заснована в 2017 році, об’єднує вже понад 130-ти торгових точок у Києві та містах-супутниках столиці. В інтерв’ю виданню Рубрика директор мережі Коло Євгеній Кулинич розповів про плани розвитку компанії на 2020 рік, роботу торгової мережі в період карантину, а також нові сервіси та проекти рітейлера. Редакція RAU вибрала з матеріалу найголовніше.

Про роботу мережі в період карантину і зниження товарообігу

Кризу завжди не чекаєш. Але ще до введення карантину розуміли, що до цього йде. Заздалегідь, за тиждень, завезли на склади більше ходового товару – те, що необхідно людям в першу чергу.

Сама логістика змінилася не сильно. У магазини товар надходить щодня, на деяких точках – через день. Були побоювання щодо імпорту, але й він триває.

Людей в магазинах стало менше, так як ми орієнтувалися і на працівників офісів, розташування в прохідних місцях. І у людей закінчуються гроші. Попит був хвилеподібним, коли почався сплеск в березні, люди закуповувалися всюди. Але з часом люди стали виходити рідше, беруть найнеобхідніше. Тому «біля дому» хоч і немає дуже великого падіння, але все одно воно відчувається.

Продовження карантину тільки погіршить ситуацію. Як показують деякі дані з Європи, в тих країнах, де карантин тримається довше, обсяг товарообігу впав на 50%.

Про плани розвитку торгової мережі та вихід в регіони

Карантин колись закінчиться. Всі плани, які у нас були з відкриття нових точок, нікуди не поділися.

У нашій ніші необхідна стрімка експансія. І ні в березні, ні в квітні ми не відклали жодного відкриття. У березні відкрили дев’ять магазинів. А за великим рахунком, в планах набагато більше.

Хочемо, щоб до кінця 2020 року в нас було 250 магазинів. Тому нам зараз потрібно посилювати розвиток, відкривати не по 9, а вже по 12 магазинів на місяць.

Зараз в мережі працюють магазини в Києві та передмісті, а в найближчі півтора-два місяці плануємо вийти в Одесу. Продовжуємо шукати приміщення. До кожної точки підходимо індивідуально, прораховуємо потенціал. Є густонаселені райони, є точки на прохідних місцях, є біля офісів. Наші маркетологи аналізують усі ці моменти. І досить вдало: за три роки роботи мережі ми підписали понад 150-ти договорів оренди.

Про нові сервіси в період карантину та запуск франшизи

Першим кроком запустили замовлення продуктів телефоном. Зрозуміло, що зараз є люди, які переживають, яким страшно вийти в магазин, тому й зробили таку функцію. Зараз вона працює в п’яти точках по Києву. А в ЖК “Комфорт-таун” можна замовити продукти в нашому інтернет-магазині і їх доставлять протягом півгодини.

Якщо порівнювати з великим інтернет-магазином, ми програємо в асортименті. Але повністю справляємося, щоб забезпечити всім необхідним. Зараз хочемо запустити ще й доставку піци.

Робота з їжею швидкого приготування – це те, в чому ми зможемо позмагатися з будь-яким супермаркетом. У тому числі й за рахунок швидкості – магазин біля дому для багатьох виявиться ближче, ніж великий супермаркет. Так що під час карантину намагаємося спробувати ще якісь речі, які можуть “вистрілити”.

Карантинний період може навіть позитивно позначитися на процесі переходу на франчайзингову модель роботи. Зараз по франшизі відпрацьовуємо процедуру, готуємо модель, пакет пропозицій.

Вважаємо, що наш майбутній розвиток пов’язаний з франшизою, напевно, навіть в більшій частці, ніж з чимось іншим. Швидше за все, вийдемо з цією пропозицією ближче до кінця року.

За матеріалами: Рубрика

Читайте також –

Як пережити кризу: поради генерального директора АТБ Бориса Маркова


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Ухтишка – це дитячо-розважальні центри у форматі «біля дому». Наразі працює два ДРЦ у Павлограді в ТРЦ та ще чотири...
time icon  
  91
Усі новини ринку