Огляд новин drogerie&beauty: EVA, The Body Shop, Brocard, Kiko Milano та інші

Огляд новин drogerie&beauty: EVA, The Body Shop, Brocard, Kiko Milano та інші

23.06.2021 07:45
  1197
Микола Маранчак

Перший в Україні магазин Kiko Milano, перший в Києві магазин EVA в новому форматі, The Body Shop у Львові, Блиск і Відро в Одесі, а також інші новини в сфері drogerie&beauty.

Цей текст доступний також російською мовою

Перший в Києві магазин EVA в новому форматі beauty lab

Новий EVA beauty lab відкрився у столичному ТРЦ Retroville. Про це розповіли в консалтинговій компанії Retail & Development Advisor (RDA), яка виступила брокером при підписанні договору оренди. Загальна площа нового магазина з сучасним дизайном становить 312 кв. м, торгова – 276 кв. м. У асортименті представлено близько 15 000 видів декоративної косметики, товарів по догляду за обличчям, тілом та волоссям, біжутерії та аксесуарів. EVA beauty lab створена для творчих експериментів у сфері б’юті-індустрії, тому, на відміну від традиційного формату, тут відсутні товари для дому, побутова хімія, підгузники.

Вперше нову концепцію EVA реалізувала в середині грудня 2019 року в Дніпрі (ТРЦ NEO PLAZA, вул. Марії Кюрі, 5). Наступною 18 грудня 2020-го відкрилася EVA beauty lab в Чернігові (ТРЦ Hollywood, вул. 77-ї Гвардійської Дивізії, 1 В). У планах компанії – відкрити 100 магазинів у 2021 році. Але, що стосується конкретно EVA beauty lab, то тут поки точних цифр EVA не наводить, лише підкреслює, що формат надалі планують розвивати.

Перший в Україні магазин Kiko Milano

На початку травня в київському ТРЦ Ocean Plaza відбулося відкриття першого в Україні офіційного магазину Kiko Milano. Італійський бренд на українському ринку представляє компанія Intertop Ukraine, для яких Kiko Milano став першим роздрібним магазином косметики у портфелі. 

Kiko Milano – бренд декоративної косметики №1 в Італії. Щороку Kiko Milano випускає близько 400 нових відтінків, а також регулярно оновлює асортимент лімітованими сезонними лінійками. Серед найзнаковіших продуктів бренду – доглядова лінійка Skin Trainer, матові червоні помади, чорні та різнокольорові підводки для очей та стійкі базові тіні Bright Quartet, чотири відтінки яких дають змогу створювати образи на кожен день.

Також 29 травня магазин Kiko Milano відкрився в Харкові в ТРЦ Nikolsky, а 1 червня – в столичному ТРЦ Lavina Mall. Очікується, що наступний магазин мережі почне роботу в серпні в одеському ТРЦ City Center.

Нова Люксоптика в житомирському ТЦ OLDI

Як повідомила компанія Retail&Development Advisor, яка виступила брокером при підписанні договору оренди, новий магазин почав роботу за адресою: м. Житомир, вул.Грушевського, 5. Торгова точка площею 42 кв. м розташована на першому поверсі ТРЦ. Нагадаємо, Люксоптика – це симбіоз супермаркету окулярів і офтальмологічного центру. Ключова відмінність бренду – сильна медична експертиза, діагностика та лікування зору. У мережі працює понад 330 осіб медперсоналу під керівництвом головного лікаря.

The Body Shop у Forum Lviv

Світовий косметичний бренд, який представлений у понад 60 країнах світу, відкрив свій перший магазин у Львові на головній площі ТРЦ Forum Lviv. Про це поідомляють офіційні ресурси торгово-розважального центру.  Косметика на основі натуральних інгредієнтів, піклування про захист навколишнього середовища та активна політика проти тестування косметики на тваринах зробили мережу популярною у всьому світі.

Новий Brocard у харківському ТРЦ Nikolsky

Компанія Брокард-Україна відкрила новий магазин площею 376 кв. м, який розташований на вул. Пушкінська, 2а в Харкові в ТРЦ Nikolsky. Про це повідомляє All Retail. Новий харківський Brocard виконаний у звичній для нових об’єктів мережі чорно-білій гамі. Інтуїтивно зрозуміла конфігурація полегшує процес пошуку потрібних засобів: парфумерія, декоративна косметика, догляд за шкірою і волоссям, зонування на жіночі та чоловічі лінії.

У новому магазині представлені 130 брендів парфумерії та косметики, серед яких Chanel, Dior, Lancôme, Guerlain, Clarins, Givenchy, Gucci, Collistar, Dolce&Gabbana, Eisenberg Paris, Hermes, Trussardi, Lanvin, Payot, Elizabeth Arden, Carolina Herrera, Lacoste, Versace та інші). У 2020 році загальний оборот мережі склав 4,26 млрд грн.

Oliva beauty в ТРЦ Злата Плаза

В травні в місті Рівне почав працювати магазин Olive beauty. В торговій точці, розташованій на першому поверсі торгово-розважального центру Злата Плаза, представлена натуральна косметика, в якій відсутні агресивні синтетичні інгредієнти, в тому числі є дерматологічна косметика, космецевтика, а також косметика на основі лікарських трав. Серед представлених засобів вироби від Timeless, Innisfree, Holika Holika, COSRX, CP-1, Lador, Laneige, Daeng Gi Meo Ri, The Ordinary, Kiko Milano та інших брендів.

Блиск і Відро в Одесі

В травні в Одесі відкрився новий магазин товарів для всієї родини Блиск і Відро. Об’єкт знаходиться за адресою Філатова, 70/1. В асортименті представлені засоби для догляду і гігієни, товари для дому, дитячі товари, побутова хімія, косметика та парфюмерія. Нагадаємо, Таврія В, крім власної мережі і Блиск & Відро, також розвиває делікатес-маркети Космос і кав’ярні Т-спринт кафе.

Читайте також

Огляд новин drogerie&beauty: EVA, The Body Shop, Brocard, ISEI та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку