
43,5 млн грн на ЗСУ і підтримка економіки: три роки повномасштабної війни у цифрах від Фокстрот


До його складу увійдуть фітнес-клуб Sportlife, швейцарський гіпермаркет Intersport Discount, перший в Україні Спортмастер Дисконт, а також магазини провідних міжнародних спортивних брендів в форматі «аутлет».
Це перший великий зміна торгового центру з усіх запланованих в 2019 році. Крім цього, вже в IV кварталі 2019 року ТРЦ чекає ребрендинг – над проектом працює Banda. Але зміни торкнуться не тільки бренду – за участю міжнародних консультантів в Dream Town розробили план реконцепції всього ТРЦ. Проект буде реалізований до кінця року.
«Ми приготували багато сюрпризів: нові орендарі, світові лідери та повний ребрендинг від Banda. Ви не впізнаєте Dream Town ні зовні, ні всередині, грядуть зміни. Багато чого не можу розкрити – поки не можу. Але Dream Town завжди попереду: був, є і буде. Обіцяю», – в ексклюзивному коментарі RAU розповів співвласник ТРЦ Dream Town Гарік Корогодський.
Першою значущою зміною стане закриття аквапарку 22 квітня. На його території відкриється найбільший в країні спортивний хаб, загальною площею більше 22 000 кв. м: фітнес-клуб Sportlife (близько 6000 кв. м), швейцарський гіпермаркет Intersport Discount (3500 кв. м), Спортмастер Дисконт, а також магазини провідних міжнародних спортивних брендів в форматі «аутлет».
Надалі Блок Б чекають й інші зміни:
У прес-службі ТРЦ коментують: «Відкриття нового супермаркету та спортивного хабу з фітнес-клубом і спортивними аутлетами залучить в комплекс нових покупців: крім сімейної аудиторії, ми очікуємо збільшення кількості активних людей, які піклуються про своє здоров’я. Ми сподіваємося, що вони стануть щоденними відвідувачами ТРЦ».
Команда Dream Town впевнена, що поліпшення пулу орендарів підвищить лояльність постійних покупців, а в довгостроковій перспективі забезпечить стійку конкурентну позицію об’єкта. «Ми прогнозуємо зростання відвідуваності на рівні 40% в перший рік після реалізації плану реконцепції», – повідомила комерційний директор ТРЦ Ганна Закомірна.
Читайте також –
Аналітика ICSC: яке майбутнє чекає традиційні торгівельні центри