Кур’єрська доставка – рятувальний круг для бізнесу в карантин

Кур’єрська доставка – рятувальний круг для бізнесу в карантин

12.11.2021 12:00
  795
Дарія Осіїк

Через карантинні обмеження  у торгових центрах зменшилась кількість відвідувачів – не у всіх є сертифікат вакцинації або ПЛР-тест. У цих умовах бізнесу важче працювати: люди менше купують, а отже, і впав дохід у підприємців. «Продавати магазинам в умовах карантину допомагає швидка доставка», – вважає СЕО та один із засновників служби доставки iPOST Максим Плющев.

Читати російською мовою

Співзасновник розповів, чому без послуг кур’єрів бізнесу складніше виживати у карантин, які є переваги у такого виду доставки і хто з українських компаній уже оцінив зручність сервісу iPOST. 

«Болі» бізнесу в період локдауну 

Минулого тижня я з сім’єю заїжджав до одного з київських торгових центрів. Охоронці на вході перевіряють сертифікати вакцинації або ПЛР-тести. По магазинах ходили лише кілька людей. Зазвичай у цей час дуже велика черга з охочих приміряти речі.

Звичайно, без натовпу навколо людей комфортніше робити покупки. Але мені, як підприємцю, боляче дивитися на ситуацію, що склалася. Проходячи повз безлюдні магазини я подумки рахую цифри з можливими збитками. У бізнесу має бути потік клієнтів, щоб триматися на плаву. Особливо у магазинів, які орендують приміщення у торгових центрах.

Зараз простіше, ніж рік тому. Адже кожен уже знає все про коронавірус та правила карантину. У перший локдаун і наразі  кур’єри iPOST мають дуже багато роботи. Адресна турбо-доставка допомагає швидко і безпечно доставляти товар прямо в руки клієнтам. Це набагато безпечніше, ніж ходити магазинами.

Ми бачимо, що з 2020-го по 2021 рік попит на кур’єрську доставку значно зріс. Згідно нашого аналізу, замовляти продукти із супермаркетів стали у чотири рази частіше, з аптек – у три рази. І ця тенденція збережеться навіть після карантину.

Мотивує купувати більше в інтернеті саме доставка покупок додому. Це важливо для 18 000 людей, яких опитала аналітична компанія YouGov у 2021 році. Швидкість доставки товару є важливою для 57% покупців. Багато хто не готовий чекати довго, тому бізнес робить все, щоб скоротити термін очікування клієнтів.

Аналітики YouGov вважають, що така тенденція залишиться і після пандемії. Швидкість, зручність та безпека доставки – те, що потрібно покупцям зараз і буде потрібно після, незалежно від карантинних обмежень.

Кому вже допомагає швидка кур’єрська доставка

На ринку кур’єрської доставки iPOST вже п’ять років. Стрімке зростання у нас почалося 2020 року. Ми збільшили кількість кур’єрів утричі до 2000 осіб та розширили географію доставки до 300 міст по всій Україні. Тепер ми обслуговуємо понад 100 середніх та великих бізнесів: АТБ, Сільпо, Фора, Varus, WineTime, IQOS, Аптека АНЦ, Аптека 911, Аптека Доброго Дня, Фокстрот, Comfy, Дніпро-М, MasterZoo та багато інших.

До пандемії не всі наші партнери пропонували швидку кур’єрську доставку. Одна з перших компаній у продуктовому сегменті, що подумала про своїх клієнтів, які не мають змоги купувати в магазині, стала найбільша мережа супермаркетів АТБ. Запуск кур’єрської доставки iPOST із найближчого магазину АТБ відбувся у липні 2020 року. Вже влітку наші кур’єри почали доставляти продукти з магазинів цієї мережі – спочатку у 26-ти містах, а потім розширили обслуговування до 287 міст.

Для нас партнерство з АТБ стало викликом. Потрібно було, щоб наша кур’єрська доставка працювала з 1125 магазинів мережі по всій Україні. Так, було складно знайти кур’єрів у маленьких містечках, але ми впоралися із цим викликом! І за кілька місяців у сотнях нових для нас міст клієнти АТБ почали замовляти продукти з доставкою додому і оцінили швидкість та зручність сервісу.

Найпопулярнішими категоріями товару по швидкій та своєчасній доставці до дверей у період карантину стали продукти харчування та ліки. Ми щодня читаємо подяки від одержувачів з різних куточків країни, і це нас сильно мотивує розвивати та масштабувати наш сервіс. Ми бачимо, що наш український проект став «паличкою-виручалочкою» для українців. Ми називаємо наших кур’єрів – «Айпостмени», це наші українські супергерої, які швидко реагують на замовлення, доставляючи додому з ризиком захворіти. Професія кур’єра стала однією з найцінніших у період пандемії.

Швидку доставку підключила й кондитерська компанія Roshen. Близько 80% клієнтів купували солодощі у мережі їхніх фірмових магазинів. Але оголосили карантин, і їх продажі впали на 10%. Партнер вирішив дати своїм покупцям додаткові можливості, щоб отримувати кондитерську продукцію ще швидше та безпечніше. У квітні 2020 року в компанії запустили онлайн-магазин, тут і стала у нагоді наша швидка кур’єрська доставка. Відтепер кур’єри швидко привозять свіжі торти, шоколад, цукерки та іншу продукцію.

З літа 2021 року ми почали доставляти товари для домашніх тварин з MasterZoo. Мережа цих магазинів особливо страждає у цей локдаун. Адже більшість їх точок відкрито у торгових центрах. Від них майже вдвічі зросла кількість замовлень – багато клієнтів не можуть забрати улюблений корм для хвостатих. Наші кур’єри допомагають не лише клієнтам MasterZoo, а і рятують їх улюбленців.

Також до нас звернулася іспанська ювелірна компанія TOUS – до пандемії вони не мали швидкої кур’єрської доставки. Але що робити, якщо бажану прикрасу хочеться отримати прямо зараз? Саме тому, TOUS – перша ювелірна компанія в Україні, яка підключила доставку iPOST. Тепер можна без проблем отримати своє замовлення швидко, безпечно та прямо у руки.

Загалом за весь час карантину на 41% зросла кількість інтернет-покупок. За підрахунками EVO, лише торік українці купили товарів в інтернет-магазинах на 107 млрд грн. Думаю, що це не межа. Адже кожен бізнес прагне оптимізувати всі процеси та перенести їх в онлайн.

Кур’єрська доставка з гарним сервісом якраз і допомагає зменшити витрати на час та логістику. Ми завжди робимо так, щоб максимально спростити оформлення нашої послуги, підвищити швидкість доставки та принести бізнесу лише задоволених клієнтів.

Доставка, яка потрібна покупцям та продавцям

Уявіть, що у вас є магазин брендового одягу або точка з взуттям, а може, ви продаєте косметику в одному з торгових центрів. Вводять карантинні обмеження, необхідно обслуговувати лише тих, хто має сертифікат вакцинації або негативний ПЛР-тест. До вас заходить дівчина, яка не має документів або «забула довідку вдома». І ваші консультанти змушені відмовити потенційній клієнтці, щоб не порушувати закон. А скільки таких буде за день чи тиждень?

З кур’єрською доставкою iPOST таких проблем немає. І ось чому:

  1. Швидкість – доставка до 120 хвилин по всьому місті. Була навіть якось доставка за сім хвилин. Так вийшло, що магазин АТБ був у будинку клієнта. Кур’єр просто забрав посилку на першому поверсі та підняв на п’ятий.
  2. Безпека – кур’єри iPOST ходять у масках, дотримуються дистанції та всіх правил МОЗ.
  3. Зручність – всі замовлення привозять виключно до дверей. Є також послуга примірки та огляду товару: можна відразу повернути те замовлення, яке не підійшло. Діють різні форми оплати.
  4. Контроль за пересуванням кур’єра. Знаходження кур’єра показується онлайн у вашому особистому кабінеті. Також і одержувач бачить всю інформацію щодо доставки за допомогою Viber або SMS.
  5. Гарантія безпеки товару. Компанія iPOST несе повну матеріальну відповідальність. У нас дуже низький відсоток втрат – 0,007% та понад 98% оцінок у 5 балів від замовників та одержувачів. Якщо щось раптом сталося – ми компенсуємо вартість відправлення протягом трьох робочих днів.
  6. У нас надійні кур’єри. Усіх наших кур’єрів оцінюють отримувачі, вони мають рейтингову систему. Нові кур’єри обов’язково проходять перевірку службою безпеки та навчання. Перед початком роботи в iPOST потрібно успішно скласти тестування. Логістичний відділ та контакт-центр завжди на зв’язку з кур’єрами.
  7. Оплата без додаткової комісії. Наприклад, у різних агрегаторів доставки є комісія до 40% від суми чека. Ми не маркетплейс, а сервіс швидкої турбо-доставки, що інтегрується безпосередньо з інтернет-магазинами. У нас чесні та прозорі тарифи, які вказані на сайті.
  8. Найкраща кур’єрська доставка три роки поспіль. Цього року, за результатами незалежного рейтингового дослідження в рамках проекту “Українська народна премія”, компанія iPOST знову здобула перемогу в номінації найкраща «Кур’єрська доставка 2021 року». В черговий раз наші клієнти оцінили якість та швидкість доставки iPOST.

Щодня, у будь-яку погоду та незалежно від карантинних обмежень, кур’єри iPOST допомагають бізнесу продавати більше та швидше, а клієнтам – отримувати свої замовлення зручно та безпечно. Це набагато вигідніше, ніж створювати з нуля свою службу доставки чи наймати власних кур’єрів. Адже на це потрібно витратити час, сили, а головне – ресурси компанії.

Якщо у вас є штат кур’єрів, ви також можете оцінити сервіс компанії iPOST. Наприклад, знімати свої пікові навантаження, щоб не відмовляти своїм клієнтам при великій кількості замовлень. Порахувавши економіку своєї кур’єрської доставки, ви зможете гідно оцінити вигоду співпраці з iPOST, як і багато наших клієнтів. Також у сервісі iPOST є можливість регулювати/розділяти вартість доставки між вашим балансом та одержувачем.

А закінчити статтю хотів би на позитиві, ми підібрали цікаві історії доставок наших Айпостменів.

Перша з них, як кажуть, «життєва, у наших сьогоднішніх реаліях»:

Друга історія вразила всю нашу компанію. Ще раз переконуюсь, у нас справді кур’єри супергерої, які не лише роблять швидкі доставки, а ще й рятують життя:

Якщо ви ще не користувалися нашими послугами, пропонуємо протестувати швидку доставку. Реєструйтесь в особистому кабінеті на сайті iPOST.ua, вводьте купон IPOSTRAU та отримуйте першу доставку безкоштовно.

Читайте також – 

Михайло Дейнега, Rocket: Ми можемо передбачити, що людина замовить завтра


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Ольга Румянцева, Maudau: Ритейлерам доведеться одночасно пропонувати знижки та акції, й знаходити ефективні моделі прибутковості

Ольга Румянцева, Maudau: Ритейлерам доведеться одночасно пропонувати знижки та акції, й знаходити ефективні моделі прибутковості

Chief Marketing Officer Maudau Ольга Румянцева, розповіла розповіла про злети і падіння ринку e-commerce, зміну споживчого попиту та новий...
time icon  
  97
Усі новини ринку