Дослідження BigCommerce: доставка так само важлива, як і сам товар
Більшість підприємців недооцінюють важливість можливості вибору варіантів доставки і в результаті втрачають клієнтів.
Цей матеріал доступний російською мовою
Троє з чотирьох споживачів кидають свої покупки в кошику, тому що їм не подобаються варіанти доставки, а 47% роздрібних продавців навіть не знають про те, чому споживачі залишають інтернет-магазин, пише Ecommercenews.eu
Дані, опубліковані платформою BigCommerce, свідчать про те, що інтернет-магазини повинні докласти більше зусиль, щоб виправдати очікування клієнтів.
«Рітейлери повинні ставитися до доставки як до важливої частини свого бізнесу – або вони швидко програють конкурентам, — коментує віце-президент BigCommerce Марк Адамс. — Враження від доставки з інтернет-магазину не менш важливо, ніж реклама або сам товар. Наше дослідження показує, що рівень клієнтського сервісу безпосередньо впливає на збільшення продажів».
Наприклад, дослідження показує, що для 35% британських споживачів доставка настільки важлива, що вони взагалі перестають робити покупки в інтернет-магазині, який підвів їх в цьому питанні.
44% покупців готові відмовитися від обраного товару, якщо їм не пропонують безкоштовну доставку.
У той же час, згідно з даними BigCommerce, 87% готові додати до замовлення ще одне-два найменування, якщо це допоможе їм заощадити на оплаті доставки.
Джерело EVO Business
Читайте також –
Аналітика EVO: як зростають продажі, середній чек та інші показники маркетплейсів