Найдорожчим брендом у світі вперше став Amazon

Найдорожчим брендом у світі вперше став Amazon

01.02.2018 11:45
  356
Дарья Златьева

У 2017 році бренд Amazon подорожчав на 42% – до $ 150,8 млрд.

Amazon вперше став найдорожчим брендом у світі, пише LIGA з посиланням на дані рейтингу 500 найдорожчих брендів, складеного консалтинговою компанією Brand Finance.

За рік бренд Amazon подорожчав на 42% і перемістився з третього на перше місце в списку. Його вартість оцінюється в $ 150,8 млрд.

Минулорічний лідер рейтингу – Google – перемістився на третю сходинку. Його вартість зросла на 10% за рік і становить $ 120,9 млрд.

Apple зберегла за собою друге місце. Бренд подорожчав на 37% і оцінюється в $ 146,3 млрд.

У першій десятці рейтингу – 8 брендів з США. Крім трійки лідерів це Facebook, AT & T, Microsoft, Verizon, Walmart. По одному бренду представляють Корею і Китай: Samsung і ICBC.

Раніше повідомлялося, що творець Amazon Джефф Безос в 2017 році став найбагатшою людиною в світі.

Читайте також –

Електронний рік: підсумки українського e-commerce за 2017-й

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку