Як мобільні додатки допомагають збільшити капітал бренду під час кризи – кейс Adidas

Як мобільні додатки допомагають збільшити капітал бренду під час кризи – кейс Adidas

12.04.2021 08:00
  615
Дарія Осіїк

Як створити мобільний додаток, який буде залучати та утримувати клієнтів.

Читати російською

Скотт Данлеп, віце-президент з розвитку мобільних додатків Adidas і генеральний директор Runtastic, на платформі Think with google розповів, як завдяки програмам фітнес-бренд підтримує зв’язок з клієнтами.

За час пандемії клієнти Adidas стали частіше відвідувати сайти, здійснювати покупки і спілкуватися, використовуючи мобільні пристрої. В Adidas додатки зміцнюють відносини з користувачами преміум-рівня. Коли потрібно залучити й утримати постійних клієнтів, додатки показують трикратну ефективність в порівнянні з іншими інструментами.

Завдяки великому досвіду використання мобільних технологій компанія змогла оперативно отримати статистику і адаптувати свою стратегію роботи з клієнтами. Коли під час пандемії і самоізоляції число скачувань додатків компанії зросло, Adidas зробила взаємодію з постійними клієнтами максимально персоналізованим.

В результаті завдяки комерційним і спортивним програмам капітал бренду досяг максимальних значень за останні 60 років. Завдяки великому досвіду використання мобільних технологій компанія змогла оперативно отримати цінну статистику і адаптувати свою стратегію роботи з клієнтами.

Підвищуйте інтерес клієнтів, ставлячи перед ними важливі цілі

Під час пандемії клієнти використовують спортивні програми не просто для підтримки фізичної форми або розваги – їм потрібна сильна мотивація і залученість. Тому в травні 2020 року компанія запустила челлендж Hometeam Hero. За кожну хвилину тренувань користувачів компанія перераховувала один долар США до Світової організації охорони здоров’я на підтримку медичних працівників та наукових фахівців, які борються з пандемією.

Результати були приголомшливими. Попит на додаток Adidas для тренувань збільшився на 240% в порівнянні з минулим роком, а в один день він виріс на 600%. Всього за тиждень користувачі зібрали $1 млн на боротьбу з пандемією. В той момент стало зрозуміло, що люди хочуть від додатка чогось більшого, ніж допомога в підтримці фізичної форми. Вони хочуть брати участь в досягненні важливих цілей.

Пропонуйте персоналізовані бонуси

Все частіше, скачавши додаток Adidas, користувачі вступають в співтовариство Creator’s Club. Це єдине співтовариство, в якому можна переходити на нові рівні, здійснюючи покупки або просто тренуючись. Кожен кілометр, який проходить або пробігає користувач, кожна хвилина, яку він присвячує спорту, підвищують його рівень.

З приходом пандемії перевірені часом стимули перестали діяти, Adidas став шукати нові способи для заохочення преміум-клієнтів. Щоб залучити і зберегти інтерес користувачів, творці програми інвестували в віртуальні заходи і персоналізували обслуговування в магазинах. Також був введений попередній запис на відвідування магазину для преміум-клієнтів.

Люди хочуть з легкістю здійснювати покупки, знаходити потрібні товари і спілкуватися один з одним в світі, де контакти обмежені. Мобільні додатки дають можливість використовувати інновації і підтримувати залученість користувачів. Вже сьогодні люди можуть вибрати кросівки в магазині, використовуючи технологію доповненої реальності, або першими купити нові товари, взявши участь в фітнес-челенджі.

Мобільні додатки дають можливість використовувати інновації і підтримувати залученість.

З року в рік Adidas вкладає в мобільні технології і отримує успішні програми для тренувань, такі як Runtastic, і вдосконалюється в створенні персоналізованого контенту для постійних клієнтів.

Які кроки може зробити бренд, щоб успішно пережити кризу

Навіть в пандемію можливо збільшити капітал бренду і заохотити клієнтів, якщо врахувати кілька важливих факторів в стратегії розвитку:

  • Підвищуйте залученість клієнтів. Наприклад, запускайте змагання, участь в яких може допомогти загальній справі.
  • Застосовуйте індивідуальний підхід до постійних клієнтів. Щоб додаток був корисним для преміум-клієнтів, воно повинне відповідати їх уподобанням і бути зручним.
  • Слідкуйте за новими трендами. Додатки допоможуть впроваджувати інновації і підтримувати залученість користувачів.

Читайте також –

Епоха m-commerce: чому рітейл іде в смартфон і як цим скористатися


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку