
У Дніпрі відкрився магазин Територія мінімальних цін


Як створити мобільний додаток, який буде залучати та утримувати клієнтів.
Скотт Данлеп, віце-президент з розвитку мобільних додатків Adidas і генеральний директор Runtastic, на платформі Think with google розповів, як завдяки програмам фітнес-бренд підтримує зв’язок з клієнтами.
За час пандемії клієнти Adidas стали частіше відвідувати сайти, здійснювати покупки і спілкуватися, використовуючи мобільні пристрої. В Adidas додатки зміцнюють відносини з користувачами преміум-рівня. Коли потрібно залучити й утримати постійних клієнтів, додатки показують трикратну ефективність в порівнянні з іншими інструментами.
Завдяки великому досвіду використання мобільних технологій компанія змогла оперативно отримати статистику і адаптувати свою стратегію роботи з клієнтами. Коли під час пандемії і самоізоляції число скачувань додатків компанії зросло, Adidas зробила взаємодію з постійними клієнтами максимально персоналізованим.
В результаті завдяки комерційним і спортивним програмам капітал бренду досяг максимальних значень за останні 60 років. Завдяки великому досвіду використання мобільних технологій компанія змогла оперативно отримати цінну статистику і адаптувати свою стратегію роботи з клієнтами.
Під час пандемії клієнти використовують спортивні програми не просто для підтримки фізичної форми або розваги – їм потрібна сильна мотивація і залученість. Тому в травні 2020 року компанія запустила челлендж Hometeam Hero. За кожну хвилину тренувань користувачів компанія перераховувала один долар США до Світової організації охорони здоров’я на підтримку медичних працівників та наукових фахівців, які борються з пандемією.
Результати були приголомшливими. Попит на додаток Adidas для тренувань збільшився на 240% в порівнянні з минулим роком, а в один день він виріс на 600%. Всього за тиждень користувачі зібрали $1 млн на боротьбу з пандемією. В той момент стало зрозуміло, що люди хочуть від додатка чогось більшого, ніж допомога в підтримці фізичної форми. Вони хочуть брати участь в досягненні важливих цілей.
Все частіше, скачавши додаток Adidas, користувачі вступають в співтовариство Creator’s Club. Це єдине співтовариство, в якому можна переходити на нові рівні, здійснюючи покупки або просто тренуючись. Кожен кілометр, який проходить або пробігає користувач, кожна хвилина, яку він присвячує спорту, підвищують його рівень.
З приходом пандемії перевірені часом стимули перестали діяти, Adidas став шукати нові способи для заохочення преміум-клієнтів. Щоб залучити і зберегти інтерес користувачів, творці програми інвестували в віртуальні заходи і персоналізували обслуговування в магазинах. Також був введений попередній запис на відвідування магазину для преміум-клієнтів.
Люди хочуть з легкістю здійснювати покупки, знаходити потрібні товари і спілкуватися один з одним в світі, де контакти обмежені. Мобільні додатки дають можливість використовувати інновації і підтримувати залученість користувачів. Вже сьогодні люди можуть вибрати кросівки в магазині, використовуючи технологію доповненої реальності, або першими купити нові товари, взявши участь в фітнес-челенджі.
Мобільні додатки дають можливість використовувати інновації і підтримувати залученість.
З року в рік Adidas вкладає в мобільні технології і отримує успішні програми для тренувань, такі як Runtastic, і вдосконалюється в створенні персоналізованого контенту для постійних клієнтів.
Навіть в пандемію можливо збільшити капітал бренду і заохотити клієнтів, якщо врахувати кілька важливих факторів в стратегії розвитку:
Читайте також –
Епоха m-commerce: чому рітейл іде в смартфон і як цим скористатися