Дивани та велосипеди потрібніші, ніж смартфони: що купували на OLX у 2021 році

Дивани та велосипеди потрібніші, ніж смартфони: що купували на OLX у 2021 році

01.02.2022 07:45
  1954
Дарія Осіїк

Що найчастіше купували українці минулого року на одному з популярних торгівельних сайтів UAnet.

Читати російською мовою

У 2021 році українці активно взялися за облаштування своїх домівок, адже кількість запитів на товари для дому перевищила пошуки в усіх інших категоріях. Найчастіше шукали дивани та велосипеди, а найбільше покупок робили наприкінці року. Більше про купівельні вподобання — у річній аналітиці OLX.

У 2021 році найпопулярнішим товаром на платформі вкотре став диван. Його шукали понад півмільйона користувачів. Велосипед також не втратив лідерської позиції протягом року та був другим найбільш частим запитом серед покупців. Трійку найбажаніших товарів замикає верхній одяг, а саме — куртки. А от “яблучний” смартфон, незважаючи на щорічну популярність, у 2021 році віддав пальму першості побутовим і домашнім товарам.

10 найпопулярніших товарів за пошуками на OLX у 2021 році

  1. Диван — 516 тис. запитів;
  2. Велосипед — 483 тис.;
  3. Куртка — 336 тис.;
  4. Холодильник — 324 тис.;
  5. Кухня — 309 тис.;
  6. Ліжко — 296 тис.;
  7. Кросівки — 288 тис.;
  8. Ноутбук — 287 тис.;
  9. Стіл — 271 тис.;
  10. Айфон — 262 тис.

Категорії товарів, які найбільше цікавили українців у 2021 році

  1. Дім і сад — близько 46 млн запитів;
  2. Електроніка — 43 млн;
  3. Мода і стиль — 30 млн;
  4. Товари для дітей — 22 млн;
  5. Хобі, відпочинок і спорт — 17 млн.

Окрім диванів, серед товарів для дому та саду найчастіше шукали кухні, шафи, столи, комоди та крісла. З електроніки найпотрібнішими виявилися холодильники, ноутбуки, телефони, телевізори та пральні машини. У категорії мода і стиль незалежно від сезону шукали кросівки, куртки та спортивні костюми. Трохи рідше цікавилися сукнями, черевиками та пуховиками. У сегменті дитячих товарів лідерами були візочки, куртки та комбінезони. А от найпопулярнішими товарами для хобі та відпочинку стали гітари, гантелі та палатки.

Найдорожчі та найдешевші товари 2021 року

Середній чек покупок з OLX Доставка протягом року становив 738 гривень. Найбільше за даними OLX Доставка витрачали на електроніку, найменше — на дитячу продукцію. Так, найдорожче продавали відеокарти та ігрові ноутбуки. На кожному з цих товарів продавці заробили близько 30 тисяч гривень. Водночас найдешевшими товарами стали книги та журнали, дитячі штани та картини за номерами.

Середній чек покупок за 2021 рік (за категоріями товарів)

  1. Електроніка — 1 612 грн;
  2. Хобі, відпочинок і спорт — 662 грн;
  3. Мода і стиль — 632 грн;
  4. Дім і сад — 628 грн;
  5. Товари для дітей — 414 грн.

5 найдорожчих товарів, проданих із OLX Доставка в 2021 році

  1. Відеокарта — 29 802 грн;
  2. Ігровий ноутбук  — 29 512 грн;
  3. Об’єктив — 29 507 грн;
  4. Відеокамера — 28 990 грн;
  5. TV-приставка — 28 525 грн.

У 2021 році з послугою OLX Доставка українці робили покупки вже вдвічі частіше. Кількість замовлень протягом пандемічного року досягла рекордних 5,4 млн угод за весь час існування послуги (у 2020 році це число було 2,7 млн). Найбільше купівельна активність українців зросла наприкінці року. У грудні продажі були найвищими в усіх категоріях товарів на платформі, а це приблизно мільйон успішних доставок. Найменш охоче покупці оформлювали онлайн-замовлення в січні, лютому та червні 2021.

Лідерами онлайн-шопінгу через OLX Доставка традиційно стали великі міста як от Київ, Харків, Дніпро, Одеса та Львів. Однак не лише обласні центри увійшли до цього списку. У 2021 році одними з найактивніших покупців виявилися також і мешканці менших населених пунктів — Кременчука, Вишневого та Ірпеня.

Довідка. OLX — один із найбільших онлайн-бізнесів в Україні. База ресурсу налічує понад 13 млн оголошень і щомісяця поповнюється на 4 млн нових пропозицій. Щохвилини на платформі з’являється 100 нових оголошень і укладається 35 тис. успішних угод з OLX Доставка протягом дня. Понад 140 тис. нових оголошень щодня проходить автомодерацію, а 45 тис. підозрілих профілів аналізується на фішинг.

Кожен другий український онлайн-користувач відвідує OLX мінімум раз на місяць. Сервіс входить до 10 найбільш відвідуваних торгових майданчиків світу. А мобільний додаток OLX встановлений на кожному другому українському смартфоні та займає першу позицію в категорії “Купівлі” для іOS та Android, за даними SimilarWeb.

Читайте також – 

Бар’єр недовіри до онлайн-шопінгу подолано: що купують українці – дослідження Gradus


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку