
MBM My Home відкриває двері у ТЦ Щасливий Mall у Софіївській Борщагівці (+фото)


Відкриття магазинів Disney, Akvarel Art Republic, Антошка та LEGO, запуск дитячого бренду Comfy Kids, відкриття інноваційного digital-парку розваг Neopolis indoor themepark та інші новини.
У тернопільському ТРЦ Подоляни на другому поверсі відкрився магазин дитячих товарів Disney.
У жовтні на третьому поверсі київського ТРЦ DREAM YELLOW в атріумі Бразилія відкрився магазин канцелярських товарів та товарів для творчості Akvarel Art Republic.
Компанія Comfy, один з провідних омніканальних рітейлерів побутової техніки та електроніки в Україні, розширює асортимент дитячих товарів та запускає бренд Comfy Kids.
Comfy Kids – це:
Разом з брендом Comfy Kids з’явився новий унікальний для України сервіс “Грай-Повертай”. Він дозволяє протягом 12 місяців після товару повернути його (у будь-якому стані, навіть зламану іграшку) і отримати до 100% від вартості товару на бонусну картку Comfy. Отримані бонуси можна витратити на нові покупки в Comfy та Comfy Kids.
Ще один унікальний сервіс у Comfy Kids – “Повертай 30”. Він дозволяє протягом 30 днів повернути іграшку або інший дитячий товар (без пошкоджень та у фірмовій упаковці). Також покупцям дитячих товарів у Comfy Kids доступні всі звичні переваги покупок у Comfy:
LEGO Group повідомила про свої фінансові результати за І півріччя — до 30 червня 2021 року. Доходи за цей період виросли на 46% у порівнянні з аналогічним періодом попереднього року і сягнули 23 млрд данських крон. Продажі споживачам виросли на 36%, що перевищує відповідні показники іграшкової галузі та забезпечує зростання частки як глобального ринку в цілому, так і усіх основних ринків.
Операційний прибуток склав 8 млрд данських крон, що на 104% більше, ніж у І півріччі 2020 року, попри програму стратегічних інвестицій для підтримки зростання у довгостроковій перспективі. Електронні продажі через платформу компанії та платформи партнерів у порівнянні з аналогічним періодом минулого року виросли на 50%.
Компанія також запустила новий формат роздрібних магазинів, який у другому півріччі 2021 року буде реалізовано приблизно у 60-ти магазинах. Цей формат був представлений у червні на відкритті нового флагманського магазину в Нью-Йорку. Він покликаний створювати для відвідувачів ефект занурення, гри з брендом, яка залишається у пам’яті.
LEGO Group продовжила розширювати глобальну роздрібну мережу, відкривши у першому півріччі 2021 року більше ніж 60 фірмових магазинів, зокрема, понад 40 у Китаї. Завдяки цьому загальна кількість роздрібних магазинів LEGO станом на 30 червня сягнула 737, причому 291 з них розташовані у Китаї.
Після Варшави фірмовий магазин LEGO відкрився у Вроцлаві. У магазині у Вроцлаві покупці знайдуть новітні набори LEGO, у тому числі недоступні в інших каналах продажу, а також цікаві атракціони, такі як станція персоналізації мініфігурок або місце для будівництва з цегли.
В ТРЦ Respublika Park у листопаді вперше в Україні відкривається інноваційний digital-парк розваг – Neopolis indoor themepark площею 11 000 кв. м. Особливості парку:
Також в парку розваг буде розташований ресторан Neoport створений у digital-стилі й призначений для всієї родини, де кожен знайде їжу за смаком. Для особливих випадків – випускний, день народження або корпоративний захід – передбачені 13 Party Space c індивідуальним 3D-контентом.
До кінця року мережа Антошка планує відкрити новий магазин в ТРЦ Respublika Park. Він стане найбільшим з розміщених у ТРЦ. При підготовці до відкриття компанія постаралась врахувати весь отриманий досвід нового формату і врахувати зміни, які відбуваються на ринку для максимального покриття потреб клієнтів і поліпшення їх досвіду від відвідування магазинів.
Читайте також –
Огляд дитячих магазинів і ДРЦ: Антошка, Чудо Острів, Мультіпарк, MYplay та інші