Директором з маркетингу Алло призначений колишній топ-менеджер Цитрус
Колишній директор з маркетингу мережі Цитрус Артур Матковський зайняв аналогічну посаду в торговій мережі техніки та електроніки Алло.
Сам топ-менеджер в коментарі RAU повідомив, що він був призначений на посаду в травні поточного року. Його ключовими завданнями на новому місці роботи будуть:
– Управління стратегічним маркетингом і розвиток усього спектра маркетингових комунікацій (offline, online);
– Впровадження інноваційних інструментів продуктового retail маркетингу;
– Посилення креативу у всіх каналах проявів бренду;
– Досягнення планових KPI’s.
Артур Матковський починав свою кар’єру в ролі бренд-менеджера компанії Food Empire – великому виробнику продуктів харчування і напоїв. Починаючи з 2009-го і по 2017-й рік Артур працював в міжнародних агенціях, де займав різні керівні посади. Зокрема, в його портфоліо досвід роботи в компаніях Publicis Communication Group, Tribal DDB Ukraine, Prodigi Agency, Tabasco. До переходу в Алло він займав посаду CMO в мережі магазинів Цитрус.
Довідка. Група компаній Алло – один з лідерів українського ринку персональної електроніки, смартфонів. Група об’єднує роздрібну мережу Алло (410 магазинів), інтернет-магазин allo.ua, дистриб’юторську компанію Цифротех. У своїх магазинах компанія офіційно продає пристрої Samsung, Xiaomi, Sony, HTC та інших міжнародних брендів.
Читайте також –
Генеральним директором Metro Україна призначений колишній топ-менеджер Carrefour і REAL