Директор Google Україна: Українському бізнесу дуже важливо не пропустити “мобільну революцію”

Директор Google Україна: Українському бізнесу дуже важливо не пропустити “мобільну революцію”

25.01.2018 08:45
  642
Микола Маранчак

Чому рітейлерам важливо уважно відстежувати найактуальніші тенденції, оперативно реагувати на впровадження інновацій, розвивати нові канали продажів і бути готовими постійно розвиватися.

Дмитро Шоломко, директор Google Україна, у своїй колонці для журналу “Бізнес” запропонував поміркувати: чи готовий український бізнес до “мобільної революції”, як вона може вплинути на вітчизняних підприємців і які нові можливості відкриває для рітейлерів. RAU публікує адаптовану версію матеріалу.

Ринок інтернету і технологій в Україні постійно зростає і розвивається, активно впроваджуючи нові технології та швидко адаптуючи нові рішення. У 2017 році великим успіхом став запуск сервісу Android Pay в нашій країні, і я очікую, що в 2018 році як можна більше українських банків запровадять цей продукт.

Так само активно зростатиме використання мобільного інтернету. Паралельно з цим будуть набувати популярності і всі пов’язані з ним сервіси і додатки, покликані полегшити користувачам отримання необхідної інформації.

Найпомітнішим, на мою думку, буде розвиток сервісів, пов’язаних з рітейлом і фінансами, таких як системи миттєвих платежів, порівняння цін в магазинах, мобільні програми лояльності тощо.

Українському бізнесу дуже важливо не пропустити так звану “мобільну революцію”. Очікується, що в поточному році мобільний трафік всередині України перевищить традиційний десктопний. Це означає, що більшість користувачів будуть вивчати пропозиції компаній, вибирати, купувати, дивитися, де відпочивати, і приймати інші рішення переважно за допомогою мобільних пристроїв.

Але шлях прийняття рішення при використанні мобільного інтернету істотно відрізняється від традиційного підходу до десктопних пропозицій.

Тут багато що залежить від того, яку інформацію компанія отримує від користувача. Насамперед ми говоримо про даних, заснованих на місці розташування, часу, проведеному на сторінці або всередині програми, кількості дій, які користувач виконав на сторінці або в додатку, тощо. Саме тому бізнесу важливо перебудувати свій підхід до клієнтів, виходячи з їх інтересів, потреб, поведінки. Допомогти в цьому може детальний аналіз даних користувачів. Хоча, звичайно ж, не можна при цьому забувати і про відповідальне використання цих даних у своїй роботі для більш точного таргетингу рекламних оголошень і пропозиції найбільш підходящих варіантів купівлі того чи іншого сервісу або продукту.

У зв’язку з останніми багато урядових організацій, в тому числі і українських, звертають увагу на відповідальність за використання компаніями даних про користувачів, і приймають рішення про те, як зробити його безпечнішим.

Існують дві основні тенденції, які найбільш суттєво вплинуть на ринок. Це зростання мобільного інтернету і активне впровадження рішень AI (штучного інтелекту) у повсякденні послуги в мережі. Наприклад, елементи AI будуть імплементуватися в сервісні чати компаній. Всі ці процеси матимуть позитивний вплив на розвиток економіки України. Все більше компаній все активніше використовують онлайн-інструменти для просування свого бізнесу та спілкування з цільовими аудиторіями не тільки в нашій країні, але і за її межами. Адже в інтернеті кордонів немає.

Джерело: Бізнес

Читайте також

Звіт Deloitte: Глобальні тенденції рітейлу в 2018 році


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку