Лідія Маркова, Designer’s Room POP-UP store: Наше завдання – не упустити клієнта і зробити його задоволеним!

Лідія Маркова, Designer’s Room POP-UP store: Наше завдання – не упустити клієнта і зробити його задоволеним!

02.03.2018 08:05
  670
rau

Лідія Маркова, CEO MPR Communications Group, керівник проекту Designer’s Room POP-UP store українських дизайнерів в ТРЦ Караван про те, як проект з’явився, чого чекають українські споживачі, та що чекає українських виробників.

Останні 3-4 роки стали часом розквіту українських виробників одягу. Сприяли цьому з позитивної сторони сплеск патріотизму після Революції Гідності, мода на все українське, що з’явилася і набрала чинності, поява нових імен і якісних товарів. З негативної: девальвація гривні, падіння реальних доходів і купівельної спроможності населення, різке подорожчання імпортних товарів. Всі ці фактори призвели до того, що багато споживачів стали віддавати перевагу продукції made in Ukraine, а нові торгові марки та магазини українських товарів з’являлися, як гриби після дощу. Але далеко не завжди виробники-початківці могли самостійно відкривати торгівельну точку. Тоді їм на допомогу прийшли мультибрендові магазини одягу made in Ukraine, такі як Всі.Свої, NAMES’UA, UAMade і інші. А також невеликі торгові точки формату POP-UP store, що відкривалися в різних ТРЦ на місці колишніх операторів. Про те, як з’явилися і як працюють ці магазинчики, RAU розповіла Лідія Маркова, керівник проекту Designer’s Room POP-UP store українських дизайнерів в ТРЦ Караван.

– Як з’явилася ідея проекту?

– Наша компанія з 2013 року займається розвитком українських виробників і fashion-індустрії. Ми займаємося проведенням спеціалізованих виставок в ТРЦ, а також супроводжуємо українських дизайнерів на Тижні моди. Однак, багато брендів хотіли б стати ближче до споживачів, і з’являтися в роздрібному продажі, але не завжди можуть самостійно потягнути оренду. Саме тоді і виникла ідея створити окремий pop-up store і об’єднати кращі бренди.

– З чого почали і хто став основним ініціатором проекту?

– Перший проект з’явився в ТРЦ Караван в Києві ще в 2016 році на тимчасовій основі на два місяці. Саме ТРЦ Караван запропонував найкращі орендні умови і став ініціатором даного проекту.

– З якими труднощами зіткнулися при відкритті першої торгової точки?

– Складно було пояснити українським споживачам, що одяг made in Ukraine – це дійсно гарна якість за прийнятну ціну, так як не всі могли в це повірити, тож не довіряли вітчизняним виробникам. Однак у нас це вийшло, і ми сформували позитивне ставлення і лояльність клієнтів.

– Чим унікальний ваш проект?

– В одному магазині ми зібрали понад десять дизайнерських брендів. Кожен бренд індивідуальний і відповідає цільовій аудиторії ТРЦ Караван. Наші дизайнери успішно беруть участь на Тижні моди і організовують власні покази.

– За яким принципом відбираєте дизайнерів?

– На даному етапі ми чітко знаємо нашого покупця та постійно стежимо за трендами, поповнюючи магазин новими брендами, з огляду на попит й інтерес відвідувачів. На даний момент у нас представлені такі українські бренди як KAPTSOVA, Marchi, Dafny’s, Andrea Crocetta, KUZINA, Vasilyev, O’Shkott, Florens, InLove і UaMazing.

– Де ще у вас магазини?

– На даний момент тільки в ТРЦ Караван в Києві, але вже зараз ведемо переговори з іншими ТРЦ про відкриття нових магазинів.

– З якими фінансовими показниками завершили 2017 рік?

– Даний проект є некомерційним, а, скоріше, іміджевим і покликаний звернути увагу на українських виробників.

– Як просуваєте проект, залучаєте покупців?

– Соціальними мережами і PR-публікаціями. Завжди раді ідеям та інвестиціям в розвиток fashion-індустрії.

– Що саме зазвичай шукає споживач в подібних магазинах українських fashion-дизайнерів?

– Покупці шукають цікаві та нові моделі хорошої якості за прийнятною ціною.

– Чи є передумови для більш активного розвитку українських брендів в країні?

– У 2017 році в ТРЦ зайшли багато українських брендів і з кожним роком попит на них зростає. Однак не всім вистачає можливості «вижити» в рамках ціноутворення й орендних ставок. Хотілося б звернути увагу, щоб орендодавці йшли на поступки та розвивали українські бренди.

– Що, на вашу думку, “хороший сервіс”? Чого не вистачає зазвичай магазинам одягу в цьому питанні?

– Хороший сервіс – це повне задоволення свого клієнта. Наприклад, під клієнта ми можемо вкоротити вбрання або взагалі розробити і пошити нове «під замовлення». Якщо клієнтові не зручно за ним їхати, то ми зможемо оформити кур’єрську доставку. Наше завдання – не упустити клієнта і залишити його задоволеним!

– Які плани на розвиток?

– У планах – відкриття магазинів в інших ТРЦ Києва при лояльному ставленні до українських брендів.

Читайте також –

Час змінюватися: перспективи made in Ukraine в 2018 році


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  53
Усі новини ринку