
Новою директоркою з маркетингу Алло стала Тетяна Корнієнко


Зимові святкування другий рік поспіль пройдуть в умовах пандемії. Попри те що новорічний шопінг знову супроводжується карантинними обмеженнями, поточна ситуація не стала сюрпризом для бізнесу.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як свідчать дані компанії Deloitte в Україні, дедалі очевиднішим стає те, що деякі моделі споживацької поведінки та шопінгу зазнали трансформацій, а певні нові тенденції укорінилися в повсякденному житті.
Які саме особливості матиме новорічний шопінг цього року, з’ясували експерти Deloitte:
Відповідно до результатів 36-го щорічного глобального дослідження ринку роздрібної торгівлі в період новорічних свят, яке було проведено Deloitte, тривога щодо пандемії COVID-19 знижується, що стабілізує споживацькі настрої. Тенденція до здійснення онлайн-покупок збережеться. Проте через зниження рівня тривоги деякі покупці наважаться повернутися до офлайн-магазинів. Згідно з прогнозами, частка офлайн-покупок збільшиться до 33% у 2021 році, але все ж таки залишиться меншою за 36% у 2019 році.
Про те, як компанії сектору роздрібної торгівлі готуються до новорічного продажу у зв’язку із зниженням споживацької тривоги щодо пандемії COVID-19, та про підготовку до сезону новорічних покупок читайте в повній версії дослідження за посиланням.
Довідка. Deloitte — глобальна мережа компаній, що надають послуги в сфері аудиту, консалтингу, фінансового консультування, управління ризиками, оподаткування і супутні послуги. Наявність глобальної мережі, що охоплює понад 150 країн світу, дає змогу обслуговувати близько чотирьохсот з п’ятисот найбільших компаній світу за щорічним рейтингом журналу Fortune Global. Завдяки глобальній мережі а також понад 25-річному досвіду роботи в Україні, Deloitte відкриває своїм клієнтам можливості світового класу та надає високоякісні послуги, які спрямовані на підтримку та надання комплексних інтегрованих рішень щодо економічної діяльності клієнтів у різних галузях економіки.
Читайте також –