Дослідження Deloitte: що і як українці купуватимуть на новорічні свята
В цьому році багато українців планують скоротити витрати у період новорічних свят.
Про це свідчать результати 35-го щорічного глобального дослідження ринку роздрібної торгівлі у період новорічних свят, який проводить компанія Deloitte, – пише НВ. «Занепокоєння, пов’язане з COVID-19, спонукає споживачів відмовлятися від покупок в офлайн-магазинах. 49% покупців зазначають, що повернуться до докарантинного шопінгу тільки після розробки вакцини від вірусу. Більшість споживачів перебувають у такому ж або кращому фінансовому становищі порівняно з 2019-м. Однак майже кожен третій респондент зазначає, що його фінансовий стан погіршився у порівнянні з минулим роком», — розповіли в Deloitte.
Відзначається, що споживачі скорочують кількість своїх подорожей і планують провести святкові дні в колі близьких удома. Середній бюджет на новорічні покупки цього сезону нижчий за попередній, і багато покупців (майже усіх поколінь) шукають безконтактні варіанти покупок. Ціна, продукція та зручність залишаються головними критеріями для споживачів.
«Цього року спостерігається зростання святкових покупок у сфері персональної безпеки. Перехід на онлайн-покупки та безконтактну доставку стає важливим як ніколи. Фактично кількість покупців, які планують скористатися безконтактною доставкою, зросте більш ніж удвічі в порівнянні з минулим роком. Інтеграція онлайн-шопінгу та безконтактної доставки, найімовірніше, матиме вирішальну роль для забезпечення бездоганного досвіду обслуговування клієнтів», — йдеться в повідомленні.
Споживачі планують почати робити покупки в той же час, що і минулого року, але період покупок в середньому значно скоротиться — до 5,9 тижнів порівняно з 7,4 тижнями минулого року. Можливо, це пов’язано з перевагою шопінгу в інтернеті та ближче до оселі. Крім того, 47% покупців не планують робити покупки у дні ключових знижок (на кшталт Чорної п’ятниці).
«Цього року наші уявлення про традиції змінюються. Сімейний бюджет, заощаджений для подорожей на новорічні свята, тепер буде спрямований на святкування вдома. 38% споживачів планують витратити на святкування менше цього року в порівнянні з попередніми через занепокоєння макроекономічною ситуацією. Ще одним цікавим спостереженням є те, що під час пандемії більше сімей заводять домашніх тварин, тому товари для улюбленців стали популярними серед покупців. Це означає, що роздрібні магазини мають можливість отримати прибуток від іграшок, їжі та іншої продукції для домашніх тварин», — розповів Олександр Ямпольський, керівник групи з надання послуг компаніям роздрібної та оптової дистрибуції компанії Deloitte в Україні.
Джерело: НВ. Бізнес
Читайте також
Юрій Ліщук, Nielsen: Топ-5 нішевих трендів, які скоро стануть масовими