
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Відкриття першої в Україні торгової точки турецького бренду DeFacto заплановано на весну 2018 року.
Про це RAU повідомили два консультанта по торгівельної нерухомості та в ході інтерв’ю на Retail days Istanbul підтвердив віце-президент і директор з розвитку DeFacto Сердар Ерсой. Точну дату відкриття і технічні характеристики об’єкта він поки розкривати не став, пообіцявши повідомити всі подробиці пізніше.
Нагадаємо, що про рішення бренду виходити на український ринок стало відомо в середині 2017 року, але тоді в компанії відмовилися коментувати свої плани. У той же час не ставши заперечувати інтерес рітейлера до України. Активний розвиток інших турецьких мереж в нашій країні призвів до того, що компанія прискорила реалізацію своїх намірів. Зокрема, одежний бренд LC Waikiki – один з основних конкурентів DeFacto на турецькому ринку – працює в Україні з 2013 року, має в своєму розпорядженні вже 27 магазини, і за наступні п’ять років має намір відкрити в країні ще 33 торгових точки. Інший великий турецький одежний рітейлер – Koton – також готується до виходу на український ринок, а шведська група H&M підтвердила майбутнє відкриття першого в країні магазину в київському ТРЦ Lavina Mall. Також в кінці минулого року один із провідних світових брендів спортивного одягу Under Armour відкрив два магазини: в Києві та Харкові, і за 2018-й має намір збільшити свою мережу до 12 торговельних точок.
Компанія DeFacto була заснована в 2003 році і спеціалізується на виробництві та торгівлі чоловічим, жіночим та дитячим верхнім одягом, білизною, взуттям та аксесуарами. З часу створення мережа магазинів компанії виросла до понад 500 торгових точок в різних країнах світу.
Більше інформації про плани компанії щодо України, турецький погляд на реалії та перспективи українського рітейлу і де з’являться інші магазини бренду – скоро на RAU в ексклюзивному інтерв’ю з Сердаром Ерсой.
Читайте також –
Стороннім вхід дозволено: іноземні бренди знову цікавляться Україною