DC Link Group і бізнес-школа МІМ заснували Академію роздрібного бізнесу (фотоогляд)

DC Link Group і бізнес-школа МІМ заснували Академію роздрібного бізнесу (фотоогляд)

18.11.2021 01:15
  1105
rau

Дистриб’юторська компанія DC Link Group у партнерстві з бізнес-школою МІМ заснували новий освітній формат “Академія роздрібного бізнесу”. Учасниками Академії стали виробники побутової техніки та представники рітейлу з усієї України. На першому форумі Академії йшлося про тренди на ринку, споживчі настрої, стратегії та маркетинг у рітейлі.

Цей текст доступний також російською мовою

Партнерами події виступили провідні виробники побутової техніки – компанії Candy, Vestfrost та Cecotec. Вони продемонстрували нові продукти та розповіли, що буде актуальним на ринку.

Комерційний директор DC Link Group Євгеній Толчінін-Бурунський відкриває новий формат: «Національне лідерство бренду починається саме з регіональної експансії. Тому важливо бути в єдиному інформаційному полі з усіма регіональними партнерами. Саме з цією метою ми збираємось разом на форумах Академії роздрібного бізнесу».

Академія роздрібного бізнесу зібрала понад 100 учасників з усієї України, запропонувавши освітню платформу для професійного спілкування й обміну інформацією між представниками рітейлу, вендорами та експертами галузі.

Віце-президент бізнес-школи МІМ Олексій Виноградов розповів про маркетингові драйвери формування грошового потоку.

Провідні виробники побутової техніки презентували свої новинки учасникам.

Менеджер з просування товарів Candy Армен Зебелян познайомив учасників з новими інтерактивними можливостями в роботі з побутовою технікою.

Представники Vestfrost Олександр Крижба й Андрій Дивнич. Під час презентації бренду слухачі Академії дізналися, що кожна п’ята сім’я в Україні має вдома хоч один продукт Vestfrost. Компанія стала першим на планеті виробником, який отримав право застосовувати знак Європейського союзу EU Ecolabel, який підтверджує повну відповідність продукції всім вимогам екологічної безпеки Євросоюзу.

«Інновації для дому – доступні кожному» – під таким гаслом працює відомий іспанський бренд якісної побутової техніки, який також був представлений на форумі. Бренд Cecotec присутній на ринках більш ніж 50-ти країн, грошовий оборот компанії сягнув 325 млн євро. Бренд визнаний найкращим домашнім та кулінарним продавцем PRIME DAY 2019 на Amazon.

Попит на побутову техніку в Україні виріс за час пандемії, – про це розповів директор бізнесу побутової техніки DC Link Group Олег Гребенюк. У 2021 році найсуттєвіше збільшувалися продажі кухонної техніки та пральних машин. У сегменті дрібної побутової техніки також зростання – до 15%, порівняно з минулим роком.

Викладач бізнес-школи МІМ, головний редактор Ukraine Economic Outlook Михайло Кухар поділився макроекономічним прогнозом. За його оцінками, інфляція в 2021 році складе 24,4%, в той час, як реальний ВВП збільшиться на 2,62%

Засновник і CEO IDNT Микола Чумак розповів про інновації в рітейлі, які будуть оцінені споживачем і принесуть прибуток. «Споживчий досвід стає новим полем для конкурентної боротьби. 80% споживачів готові платити за кращий клієнтський досвід», – вважає Микола Чумак. На його думку, такі компанії, як Rozetka та Нова пошта – це новий рітейл, за яким майбутнє.

Голова представництва Candy Hoover Ukraine Віталія Гончарова разом з Євгенієм Толчініним-Бурунським, Олегом Гребенюком та Володимиром Афоніним з DC Link Group

Неформальний нетворкінг під час події дозволив познайомитися з представниками відомих брендів, обмінятися досвідом та завести нові партнерства.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку