Дар’я Завадська, Ocean Plaza: Будемо впроваджувати нову стратегію онлайн-просування
Комерційний директор Ocean Plaza про фактори успіху ТРЦ, ефективну взаємодію з орендарями, маркетингову активність та нову стратегію розвитку.
Столичний ТРЦ Ocean Plaza – один з найуспішніших торгових об’єктів України. Напередодні святкування шестиріччя ТРЦ комерційний директор об’єкту Дар’я Завадська розповіла про зміни цільової аудиторії і стратегії ТРЦ, ефективну роботу з орендарями, маркетингову активність та digital-трансформації. RAU публікує основні тези її інтерв’ю.
Про фактори успіху ТРЦ Ocean Plaza
Успіх кожного об’єкта залежить не тільки від концепції, яка повинна відповідати вимогам ринку в момент розробки проекту і його відкриття, а й враховувати тенденції на багато років вперед. Початкова концепція Ocean Plaza, крім унікальної архітектури фасаду і загальних зон ТРЦ, передбачала наявність ексклюзивних брендів і магазинів, яких немає більше ніде в країні.
Безумовно, успіх пов’язаний з професіоналізмом керуючої компанії і компетентною роботою команди, яка вкладає свої знання і досвід в процес розвитку торгового центру.
Однак, в першу чергу, зберігати першість вдається завдяки нашим ключовим партнерам – орендарям. З упевненістю можна сказати, що всі досягнення і перемоги Ocean Plaza нерозривно пов’язані з їх якісною роботою і постійним бажанням розвиватися.
Про вакантність і роботу з орендарями
Багато років поспіль в Ocean Plaza спостерігається практично нульова вакантність. Однак ми проводимо постійний моніторинг ефективності tenant-mix торгового центру. Крім цього, керуюча компанія безперервно проводить різні дослідження, робить аналіз ефективності та якості роботи кожного орендаря.
Якщо фінансові результати якоїсь компанії на даний момент гірші, ніж показники інших рітейлерів, ми робимо все можливе, щоб допомогти орендарю стати більш ефективним.
У деяких випадках ротації не уникнути, але в інших намагаємося надавати орендарю додаткові рекламні можливості і проводити спільні рекламні кампанії. Ми аналізуємо своїх партнерів з точки зору сили бренду на ринку, показників товарообігу, впізнаваності та відвідуваності, орієнтуючись на brand awareness кожного з орендарів.
Про цільову аудиторію і маркетингову активність
Портрет нашого покупця змінюється: якщо після відкриття більшість відвідувачів ТРЦ становили люди віком від 18 років до 40, то сьогодні ядро нашої ЦА – платоспроможна частина населення з 25 до 45 років. Цьому багато в чому сприяє якісне поєднання пропозиції товарних груп в наших магазинах.
Показники конвертації й зростання середнього чека ТРЦ свідчать про те, що відвідуваність Ocean Plaza стає цільовою.
Щорічно проводимо ряд досліджень, які допомагають досконально вивчити відвідувача торгового центру, його переваги, основні цілі візиту в ТРЦ, зрозуміти, які канали комунікації найбільш ефективні при взаємодії з ним і які рекламні повідомлення дають кращий відгук. Ці дані лягають в основу річної маркетингової стратегії і дозволяють проводити рекламні кампанії та заходи з високим показником ефективності.
Про нову стратегію розвитку і просування
У нас є стратегія конкурування, розроблена з урахуванням планованих відкриттів торгових центрів в найближчі роки. В рамках цієї стратегії ми ведемо безперервну роботу з модернізації стандартів утримання ТРЦ, стежимо за змінами на ринку і вносимо відповідні корективи. Проте, розуміючи темпи зростання online-продажів і digital-комунікацій, ми також посилюємо свої позиції в інтернет просторі. У минулому році переглянули нашу інтернет-стратегію, в результаті чого кількість наших користувачів в соцмережах збільшилася в 2,5 рази.
У наступному році будемо впроваджувати нову стратегію просування в інтернеті з урахуванням сучасних рекламних технологій.
Крім усього перерахованого вище, важливим напрямком для нас є постійне підвищення комфорту перебування відвідувачів у торговельному центрі. Наприклад, зараз займаємося покращенням сервісу для покупців, плануємо автоматизувати систему паркінгу, запустити digital-навігацію, встановити в торговому центрі спеціальні зони відпочинку з елементами озеленення і зі станціями підзарядки мобільних пристроїв.
За матеріалами: utgcompany
Читайте також –
Максим Гаврюшин, Budhouse Group: Розраховуємо відкрити ТРЦ Нікольський в 2019 році