В десятку: як виглядає Comfy в ТЦ Smart Plaza Obolon (фоторепортаж)

В десятку: як виглядає Comfy в ТЦ Smart Plaza Obolon (фоторепортаж)

23.02.2019 09:00
  601
Микола Маранчак

Віртуальна полка, welcome-знижки, доступний для всіх IT-сервіс і омніканальна модель роботи — чим представлений перший магазин Comfy в Оболонському районі столиці.

Цей текст доступний також російською мовою

22 лютого в Києві на проспекті Тимошенко, 21, почав роботу десятий в Києві магазин Comfy. Об’єкт нового формату розмістився на площі 700 кв. м на другому поверсі трирівневого торгового центр Smart Plaza Obolon. Оновлення мережі почалося трохи більше двох років тому і стало наслідком трансформації до омніканальної бізнес-моделі. Саме відповідно до цієї моделі була запущена нова торгова точка.

Характерна особливість формату — поєднання сучасних технологій дизайну, розширені бренд-зони, покращений відділ цифрових гаджетів і планування торгового простору для спрощення купівлі та збільшення швидкості обслуговування. Облаштована окрема зона видачі замовлень, зроблених в інтернет-магазині, також є можливість за допомогою технології віртуальної полиці оформити покупку будь-якого товару, в тому числі не представленого в магазині. Таких віртуальних “вітрин” в новому Comfy встановлено кілька. Завдяки інновації, потрібна покупцеві техніка знаходиться від нього на відстані двох кліків, і він завжди може оформити доставку додому.

Традиційно в магазині представлені категорії аудіо, відео та побутової техніки і гаджетів, а також розширена зона інноваційних товарів та електротранспорту. Серед них можна знайти зразки робототехніки, квадрокоптери, фітнес-браслети, смарт-годинники, дрони, товари для активного способу життя, незвичайні гаджети та інше. Тут же знаходиться IT-сервіс, фахівці якого допомагають налаштувати будь-яку техніку, а також провести настройку оновлень і додатків в смартфонах.

Столик для дитячого дозвілля знаходиться біля великої зони оформлення кредитів. Останньою інновацією цієї зони став запуск кредитного онлайн-сервісу «Купівля частинами», запущеного спільно з monobank в листопаді 2018 року. Особливістю такої послуги стала можливість оформлення кредиту без будь-яких документів і нарахувань відсотків за його використання – досить мати при собі карту monobank. Будь-яка покупка відбувається в два кліка і взагалі не супроводжується ніякими документами. Обмежень на такі покупки в мережі немає.

Не обійшлося і без нової пуш-стилістки Comfy, розробленої в минулому році креативним агентством Banda. Нова бренд-айдентика рітейлера заснована на «забрендиованому щасті» – пуші, який символізує головні емоції від покупки. Цей “суперматеріал” здатний приймати будь-яку форму і створювати завдяки цьому різний зміст: від статичної картинки до анімаційних героїв.

На період відкриття в новому магазині техніки та електроніки заплановані спеціальні welcome-знижки та подарунки. Також в день відкриття біля входу в ТЦ Smart Plaza Obolon перехожим безкоштовно розливалася кава.

Відмітимо, що початок роботи десятого магазину Comfy в Києві в 2019 році став символічним ювілеєм – перший Comfy в столиці почав свою роботу 10 років – в ТЦ Альта-Центр в 2009 році. В цілому станом на січень 2019 року мережа налічує 94 сучасних магазинів оновленого формату в різних куточках України зі штаб-квартирою в Дніпрі.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку