Мережа Comfy запустила рекламну кампанію з набору персоналу

Мережа Comfy запустила рекламну кампанію з набору персоналу

11.09.2018 03:21
  1529
Ukrainian Retail Association

У вересні Comfy запустила кампанію по залученню кадрів з соціальним підтекстом. Герої рекламних постів закликають не шукати роботу в «чужих» країнах і починати свою кар’єру в мережі магазинів побутової техніки та електроніки.

Кампанія стала відповіддю на міграційні настрої в Україні: згідно з даними Eurostat, в 2016 році українцями було отримано 589 000 дозволів на проживання в ЄС, що на 17,8% більше, ніж у 2015 році. При цьому масштаби трудової міграції можуть бути значно більшими, ніж показує офіційна статистика. Як правило, студенти і молоді люди їдуть за кордон на низькокваліфіковану роботу, яка не передбачає кар’єрного зростання чи перспектив.

Однак, як запевняють в компанії, в Україні, в таких компаніях, як Comfy, є можливість отримати гідний рівень заробітної плати, досвід і знання, що дозволяють зробити успішну кар’єру. Всього за рік в COMFY у новачків є можливість отримати високу посаду: 90% директорів магазинів виросли всередині компанії.

«Ми хочемо, щоб молодь розуміла, що всередині країни є можливості та краща перспектива, ніж виїхати за кордон. Comfy – компанія, яка відповідає очікуванням і пропонує швидку кар’єру і гідну оплату праці (середня зарплата продавця – більше 20 000 грн). За мірками України магазин – це середнє підприємство, тому кожен співробітник отримує цінні навички багатозадачності, розстановки пріоритетів, управління бізнесом, комунікативні навички, лідерські якості. Набуті вміння знадобляться в будь-якій сфері», – коментує запуск кампанії HR-директор Comfy Марина Майор.

У свою чергу Ярослав Чепурняк, Head of Content & Creative Comfy, додав, що мета кампанії – розвіяти завищені очікування від роботи за кордоном. «Як фінансові, так і житлові умови наших фахівців за кордоном рідко сприяють здоровому моральному настрою і особистісному розвитку. Кампанія демонструє, що очікування – не реальність, і в Comfy є набагато більше можливостей для зростання і реалізації», – підкреслив він.

Відзначимо, що концепт рекламної кампанії реалізований студентами Kyiv Academy of Media Arts (KAMA). Візуальні образи виконані в легкій манері і з гумором, властивим комунікації Comfy.

Довідка. Comfy – один з лідерів ринку побутової техніки та електроніки в Україні. Компанія заснована в 2005 році, її штаб-квартира знаходиться в Дніпрі. Станом на січень 2018 року мережа об’єднувала 90 торгових точок в країні. Штат компанії налічує близько 3000 співробітників.

Читайте також –

Пушевіше пушевішого: як в Banda розробляли новий брендінг Comfy


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  2627
Усі новини ринку