Мережа Comfy запустила рекламну кампанію з набору персоналу

Мережа Comfy запустила рекламну кампанію з набору персоналу

11.09.2018 03:21
  968
Ukrainian Retail Association

У вересні Comfy запустила кампанію по залученню кадрів з соціальним підтекстом. Герої рекламних постів закликають не шукати роботу в «чужих» країнах і починати свою кар’єру в мережі магазинів побутової техніки та електроніки.

Кампанія стала відповіддю на міграційні настрої в Україні: згідно з даними Eurostat, в 2016 році українцями було отримано 589 000 дозволів на проживання в ЄС, що на 17,8% більше, ніж у 2015 році. При цьому масштаби трудової міграції можуть бути значно більшими, ніж показує офіційна статистика. Як правило, студенти і молоді люди їдуть за кордон на низькокваліфіковану роботу, яка не передбачає кар’єрного зростання чи перспектив.

Однак, як запевняють в компанії, в Україні, в таких компаніях, як Comfy, є можливість отримати гідний рівень заробітної плати, досвід і знання, що дозволяють зробити успішну кар’єру. Всього за рік в COMFY у новачків є можливість отримати високу посаду: 90% директорів магазинів виросли всередині компанії.

«Ми хочемо, щоб молодь розуміла, що всередині країни є можливості та краща перспектива, ніж виїхати за кордон. Comfy – компанія, яка відповідає очікуванням і пропонує швидку кар’єру і гідну оплату праці (середня зарплата продавця – більше 20 000 грн). За мірками України магазин – це середнє підприємство, тому кожен співробітник отримує цінні навички багатозадачності, розстановки пріоритетів, управління бізнесом, комунікативні навички, лідерські якості. Набуті вміння знадобляться в будь-якій сфері», – коментує запуск кампанії HR-директор Comfy Марина Майор.

У свою чергу Ярослав Чепурняк, Head of Content & Creative Comfy, додав, що мета кампанії – розвіяти завищені очікування від роботи за кордоном. «Як фінансові, так і житлові умови наших фахівців за кордоном рідко сприяють здоровому моральному настрою і особистісному розвитку. Кампанія демонструє, що очікування – не реальність, і в Comfy є набагато більше можливостей для зростання і реалізації», – підкреслив він.

Відзначимо, що концепт рекламної кампанії реалізований студентами Kyiv Academy of Media Arts (KAMA). Візуальні образи виконані в легкій манері і з гумором, властивим комунікації Comfy.

Довідка. Comfy – один з лідерів ринку побутової техніки та електроніки в Україні. Компанія заснована в 2005 році, її штаб-квартира знаходиться в Дніпрі. Станом на січень 2018 року мережа об’єднувала 90 торгових точок в країні. Штат компанії налічує близько 3000 співробітників.

Читайте також –

Пушевіше пушевішого: як в Banda розробляли новий брендінг Comfy


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку