Турецький рітейлер Colin’s запустив онлайн-магазин в Україні і планує розширення мережі

Турецький рітейлер Colin’s запустив онлайн-магазин в Україні і планує розширення мережі

11.03.2020 08:05
  549
rau

Український підрозділ великого турецького fashion-бренду Colin’s зміцнює позиції на ринку запуском онлайн-магазину, оновленням торгових точок і розширенням мережі.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомила RAU прес-служба компанії, інтернет-магазин colins.ua розпочав роботу в лютому цього року. На сайті представлено чоловічий і жіночий асортимент поточних колекцій і аутлет товари: загалом більше 2000 найменувань продукції. Ціни та акційні пропозиції дублюються з офлайн магазинами, а на першу покупку онлайн надається знижка в 10%. При цьому доставка товару при замовленні на суму від 1200 грн – безкоштовна.

Прямо на сайті також доступна функція перевірки кількості бонусів на віртуальній карті програми лояльності Colin’s, які накопичуються за кожну офлайн покупку.

Крім запуску e-commerce, Colin’s продовжує оновлювати свої магазини і переходить з більш темного концепту на світлий, сучасний дизайн, який був розроблений британським архітектурним бюро. Тільки за лютий Colin’s оновив два магазини в хмельницькому ТРЦ Оазис і київському ТРЦ Piramida. Цікаво, що в останньому був поставлений особистий рекорд мережі за швидкістю оновлення: магазин був закритий на ремонт всього 18 днів.

Як зазначає Волкан Пекер, Director of sales operations Colin’s Ukraine, вже найближчим часом компанія планує ще кілька відкриттів у Києві. «Наступні відкриття слід чекати в двох новітніх ТРЦ Києва: Blockbuster Mall і Retroville. Бренд продовжує шукати нові торговельні площі, гідні стандартів міжнародної мережі. Таким чином, не перестаючи розвиватися як кількісно, так і якісно», – підкреслив топ-менеджер Colin’s.

Нагадаємо, турецький бренд одягу розпочав роботу в Україні близько 20-ти років тому і за цей час став одним з лідерів українського ринку fashion-рітейлу. Зараз Colin’s об’єднує вже 65 магазинів сумарною торговельною площею 21 500 кв. м. Торгові точки мережі представлені в 31 місті країни. За даними компанії, щорічно українські магазини бренду відвідують понад 12 млн людей.

Читайте також –

В Україну виходять два нових бренди: італійський fashion-бренд Miss Sixty і бренд подарунків Pylones з Франції


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку