Чотири правила, які допоможуть маркетплейсу вижити в боротьбі з Rozetka
Засновник маркетплейса спортивного харчування GymTraining Євген Чорнолуцький пояснює чому маркетплейс – єдиний спосіб залишитися в бізнесі і як вижити на постійно мінливому ринку. Цей матеріал доступний російською мовою Економіка постійно укрупнюється. За темпами зростання ринку e-commerce, Україна – друга в Європі. І маркетплейс – єдиний спосіб “залишитися в грі”. За даними дослідження Forrester Research, до … Читати далі Чотири правила, які допоможуть маркетплейсу вижити в боротьбі з Rozetka
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити