Новини дитячих магазинів: Чудо Острів, MYplay, Будинок іграшок, Happy Kid’s Park та інші
Серед нових торгових точок мереж товарів для дітей: два нових Чудо Острів, Будинок іграшок в Харкові, сьомий торгово-ігровий простір мережі MYplay, дитячий парк розваг Happy kid’s Park в Києві та інші.
Цей текст доступний також російською мовою
MYplay в ТРЦ Cascade Plaza
Мережа торгово-ігрових просторів для дітей MYplay поповнилася сьомою торговою точкою. Відкриття об’єкту відбулося на бульварі Катеринославському, 1, у Дніпрі – на другому поверсі ТРЦ Cascade Plaza. Площа магазина склала 216 кв. м. В асортименті представлені тільки топ-товари, в тому числі робототехніка, ігрові приставки, квадрокоптери, смарт-годинники та інші інноваційні іграшки. З новинок – в мережі вперше продають комікси.
“Для MYplay це перший простір в ТРЦ преміум-класу. З “фішок” магазину – відкриті іграшки для тестування, фото-зона, VR-зона та зона упаковки подарунків. Трафік в магазині невеликий, але цільовий, і, як наслідок, конверсія та середній чек вища, ніж по всій мережі”, – розповіли RAU в компанії.
Будинок іграшок в ТРЦ Французький Бульвар
16 листопада українська мережа Будинок іграшок відкриє магазин в харківському ТРЦ Французький Бульвар. Об’єкт почне свою роботу на другому поверсі торгового центру, розташованого за адресою: вул. Академіка Павлова, 44 Б.
Нагадаємо, за словами e-commerce директора Будинок іграшок Дмитра Бондаренка, за рік компанія збільшила частку онлайн-продажів з 2 до 12%. При цьому чек онлайн-покупців на 30% більший, ніж у покупців в “цегляному” роздробі. Детальніше можна прочитати в матеріалі RAU.
Будинок іграшок — найбільша українська мережа магазинів іграшок із двадцятирічним досвідом роботи на ринку. В даний час в 15-ти містах України працює понад 50 магазинів оператора.
Happy kid’s Park в ТРЦ Dream Town
Як розповіла RAU прес-служба торгово-розважального центру, відкриття дитячого парку розваг Happy kid’s Park відбулося на третьому поверсі ТРЦ в атріумі «Франція». Площа об’єкту — 2800 кв. м. Серед розваг, представлених в парку: лабіринт, інтерактивна кімната, скеледром, ніндзя-парк, зона для творчості та зона відпочинку. Також в Happy kid’s Park розташований великий дитячий фуд-корт і окремі кімнати для проведення свят і днів народження.
Чудо Острів у Херсоні та Харкові
Магазин дитячих товарів Чудо Острів став орендарем третьої черги херсонського ТРЦ Fabrika. Як розказала RAU прес-служба торгово-розважального центру, загальна площа магазина склала 290 кв. м. В асортименті можна знайти велику кількість іграшок, дитячого одягу, товарів для спорту, дитячий транспорт, меблі та інше.
Також Чудо Острів відкрив оновлений магазин товарів для дітей в харківському ТРЦ Французький Бульвар. Площа локації становить 830 кв. м. Особливостями магазину стали виділені розважальні зони та зони тестування. Крім того, в об’єкті працює дитяча перукарня із зоною очікування.
“Традиційними форматами магазинів важко здивувати сучасного покупця, саме тому ми знаходимося в постійному пошуку, і в нашій конкурентній стратегії робимо ставку на нові концепції та форми наших торгових закладів”, – зазначив директор з розвитку мережі Чудо Острів Ігор Мороз.
Історія мережі дитячих супермаркетів Чудо Острів почалася з відкриття першого магазину в Харкові в 2011 році. На даний момент мережа налічує більше 35-ти торгових точок в 29-ти містах України.
Обсяг ринку іграшок України
6 листопада в Києві на четвертій конференції “Ринок іграшок. Час змін” президент Української Асоціації індустрії іграшок (УАІІ) Павло Овчинніков презентував підсумки року для даного сегмента українського ринку роздрібної торгівлі. Згідно з дослідженням УАІІ, з минулого року обсяг ринку іграшок України збільшився на 10%, досягнувши $687 млн. Для порівняння: в 2018-му ринок склав $624,7 млн (+13,2%), а роком раніше – $552 млн. Експорт іграшок з України залишився практично на тому ж рівні, що в 2018-му, і складе до кінця року $33 млн: прогнозований приріст становитиме лише 0,7%.
Детальніше з результатами конференції можна ознайомитися за посиланням.
Rozetka стала найпопулярнішим інтернет-магазином іграшок України
Згідно з дослідженням ринку іграшок, проведеним для УАІІ, в першій трійці найбільш популярних онлайн-рітейлерів іграшок України Rozetka, Panama.ua і Bi.ua. Про це під час четвертої бізнес-конференції “Ринок іграшок. Час змін” розповів Павло Овчинніков, президент Української Асоціації індустрії іграшок (УАІІ). За його словами, у 2019 році більшість респондентів роблять вибір у бік відомих українських майданчиків, кількість покупок в невеликих і маловідомих інтернет-магазинах знизилася більш ніж у три рази.
«Основні інтернет-ресурси для покупки іграшки дитині — Rozetka, Panama.ua і Bi.ua. Частота покупки в цих інтернет-магазинах зросла в два рази у порівнянні з 2018 роком», — розповів він.
32,7% респондентів вибирають Rozetka як інтернет-магазин для покупки іграшок, 25% — Panama, 7,7% — сайт офлайн-рітейлера Будинок Іграшок. Також спостерігається зростання кількості покупок в магазинах “Іграшкі7” (практично в 2,5 рази) і на Prom (у дослідженні 2018 року не фігурував, як місце покупки іграшок). Детальніше – в матеріалі за посиланням.
Читайте також наш попередній огляд
Новини дитячих магазинів: Hobby Games, Papashon Kids, Антошка, MyPlay та інші