
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Перший повноформатний магазин компанія запустила в кінці серпня в одному з найбільших торгово-розважальних центрів столиці – Lavina Mall. Раніше мережа працювала виключно у форматі островів.
Як наголошується у повідомленні компанії, нова торгова точка зайняла 50 кв. м площі й представила асортимент із понад 500-та найменувань продукції, в тому числі понад 100 видів желейних цукерок, а також льодяники, жуйки, морозиво та інше.
«Працюючи на ринку з 2015 року, ми завжди прагнемо надавати нашим клієнтам високий рівень сервісу та продукцію найкращої якості, яку імпортуємо безпосередньо з фабрик Іспанії, Німеччини, США. Відкриття повноцінного магазину – це новий етап розвитку компанії, за рахунок якого наші покупці зможуть отримати новий, поліпшений споживацький досвід», – прокоментував засновник мережі Cherry Berry Андрій Піонтковський.
Він також зазначив, що крім розширеної площі й асортименту, ще однією новою фішкою для Cherry Berry буде єдина ціна на весь ваговий товар: желейні цукерки та морозиво.
З відкриттям нової торгової точки мережа Cherry Berry в Україні зросла до 75–ти об’єктів. До кінця поточного року Cherry Berry намір продовжити розширення торгової мережі, в тому числі – відкрити ще кілька магазинів. У той же час, у компанії відзначають, що темпи розвитку багато в чому будуть залежати від епідеміологічної ситуації в країні та карантинних обмежень.
Читайте також –
Нові формати магазинів у ТРК Victoria Gardens або як використати «карантинну перерву» з користю