Чорна п’ятниця 2021 по-українськи: зміна традиційних дат і популярних категорій

Чорна п’ятниця 2021 по-українськи: зміна традиційних дат і популярних категорій

30.11.2021 02:00
  639
Микола Маранчак

У Чорну п’ятницю українці збільшили число покупок на 118%, а їх суму — на 135%. Середній чек онлайн-замовлення в розпродажні дні збільшився на 8% і склав близько $46,5. Більше половини продажів припало на маркетплейси.

Цей текст доступний також російською мовою

За першими оцінками експертів, обсяг онлайн-продажів в цьому році в саму Чорну п’ятницю трохи скоротився — з торішніх $9 млрд до $8,9 млрд. І ось перша причина: в минулому році розпродаж проходив в рамках тотального локдауну в багатьох країнах, а значить багато покупців змушені були вибирати товари виключно в інтернеті. Цього року частина користувачів воліла повернутися до звичного ходу покупок і офлайн-магазинів.

За підрахунками Admitad Affiliate, європейські покупці в цьому році найактивніше витрачалися на косметику і одяг. А свої позиції з продажу в порівнянні з 2020 роком поліпшили ігри та готелі.

Причина номер два: чимало брендів в цьому році не тільки запустили знижки до 26 листопада, але й обіцяють продовжити їх, збільшивши тривалість Чорної п’ятниці. Це розподіляє активність покупців за набагато більшим періодом. При цьому, за даними Admitad Affiliate, в порівнянні зі спокійним періодом українці в цю Чорну п’ятницю збільшили число покупок на 118%, а їх суму — на 135%. Середній чек онлайн-замовлення в розпродажні дні збільшився на 8% і склав близько $46,5. Більше половини продажів припало на маркетплейси.

Ось які категорії товарів і послуг виявилися найбільш популярними у європейських покупців:

Тренди покупок в цьому році кардинально змінилися. Деякі галузі бізнесу збільшили активність і отримали більше уваги на розпродажі в порівнянні з 2020 роком:

Причина номер три: практично весь запал з купівлі електроніки та товарів для дому покупці задовольнили під час “Всесвітнього дня шопінгу” 11 листопада. Електроніка потрапила в топ з продажу і в Чорну п’ятницю, адже знижки на дорогу техніку найбільш ласі. Але все одно з’їхала за популярністю, хоча на розпродажі двома тижнями раніше обидві згадані категорії займали в топі перші позиції.

Варто відзначити, що на передній план вийшли фінансові послуги — при цьому істотно виріс і середній чек покупок — з $13,5 11 листопада до $46,5 в цю п’ятницю.

Кому вдалося залучити найбільше покупців?

Велика частина європейських користувачів зважилася на покупку за рекомендацією онлайн-ЗМІ та інтернет-блогів, активно мотивували до замовлення кешбек-сервіси і контекстна реклама:

  • ЗМІ — 29,7%
  • кешбек — сервіси – 26,8%
  • контекстна реклама — 14,3%
  • вітринні сайти – 6,7%
  • Facebook — 4,7%

У період Чорної п’ятниці доходи українських фахівців з налаштування інтернет-реклами зросли в 2,5 рази.

Нагадаємо, що для Європи розпродажний період ще не закінчується. У багатьох брендів ще діють п’ятничні знижки, а попереду вже різдвяні розпродажі. Період підвищеного попиту триватиме до самого кінця грудня, адже всі активно починають закуповуватися новорічними подарунками. Бізнесам і маркетплейсам в цей гарячий період важливо використовувати різноманітні канали трафіку і не забувати про технічну стабільність як самого сайту, так і мобільного каналу продажів.

Читайте також

Дмитро Деревицький, Алло: Економіка Чорної п’ятниці. Що стоїть за акцією та чи знайдуть українцям знижки


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку