Чого чекають українці від брендів під час пандемії: дослідження Kantar Україна

Чого чекають українці від брендів під час пандемії: дослідження Kantar Україна

21.04.2021 08:00
  812
rau

Як показало нове опитування споживачів, 56% хочуть практичності і реалістичності, а також допомоги в повсякденному житті під час пандемії.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомляє портал MMR, посилаючись на дані дослідження Kantar online TRACK, українці вважають, що бренди повинні знижувати тривогу і намагатися зрозуміти, що турбує споживачів (36%), бути прикладом і направляти зміни (31%).

Також 26% респондентів очікують, що бренди будуть використовувати свої знання для пояснення та інформування, 24% – що вони будуть атакувати кризу і демонструвати, як її подолати, 22% хочуть бачити бренди оптимістами з нетрадиційним мисленням. У порівнянні з даними осіннього опитування Kantar COVID-19 Barometer очікування від брендів значно зросли по всіх позиціях.

Більшість українців вважають, що компанії повинні допомагати своїм споживачам знижками і акціями (64% проти 49% у вересні 2020-го) і піклуватися про здоров’я своїх співробітників, дезінфікувати робочі місця (63%).

Близько половини опитаних очікують від компаній забезпечення гнучкого графіка роботи (46%). У той же час 38% респондентів хотіли б, щоб компанії розробили плани захисту поставки послуг або продуктів споживачам.

З вересня зросла кількість тих, хто вважають, що компанії повинні перенести все своє виробництво і заводи в Україну (30% проти 15%) і налагоджувати роботу call-центрів для спілкування зі споживачами (24% проти 16%).

Лише 15% опитаних згодні з тим, що з початку пандемії бренди ще більше орієнтуються на споживачів і їх потреби, 12% – що бренди, які вони зазвичай купують і використовують, ставлять клієнтів і їх потреби в центр всієї своєї діяльності. У той же час ці показники значимо зросли в порівнянні з даними за осінь (9% і 7% відповідно).

П’ята частина українців (22%) назвали бренди, які з початку пандемії коронавіруса більше піклуються про споживачів – в основному це продуктові магазини, поштові сервіси і сервіси доставки.

Серед способів турботи названі такі:

  • 22% – знижки та акції,
  • 16% – дотримання заходів безпеки,
  • 15% – послуги з доставки,
  • 10% – благодійність,
  • 10% – забезпечення засобами захисту,
  • 6% – якість продукції та обслуговування,
  • 6% – робота онлайн.

35% тих, хто назвали бренди, відзначили, що стали користуватися їх товарами і послугами частіше. 56% користувалися як раніше, 9% – рідше.

Опитування презентує міське населення України, яке користується інтернетом, у віці 18-55 років за статтю, віком, типом населеного пункту, регіону (проникнення інтернету в цій групі – 84%). Обсяг вибірки 1000 респондентів.

Джерело: MMR.ua

Читайте також –

Все буде All-Delivery: чого хочуть покупці в епоху пост-пандемії – дослідження Metapack


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку