Владислав Чечоткін, Rozetka: Плануємо розвивати абсолютно всі способи доставки

Владислав Чечоткін, Rozetka: Плануємо розвивати абсолютно всі способи доставки

21.07.2020 04:00
  762
rau

Співзасновник найбільшого інтернет-магазину України розповів про роль Horizon Capital у розвитку компанії, показники роботи Rozetka, вихід на ринок доставки їжі та зниження ліміту на безмитне ввезення.

Цей матеріал доступний російською мовою

Український підприємець Владислав Чечоткін, який 15 років тому разом з дружиною Іриною заснував інтернет-магазин Rozetka, став єдиним представником галузі e-commerce в нещодавно опублікованому рейтингу найбагатших українців від Forbes. Видання оцінило статки подружньої пари в $380 млн, поставивши її на 22-е місце рейтингу. Втім, сам Чечоткін стверджує, що у нього таких грошей немає, а до подібної оцінки свого бізнесу він ставиться з посмішкою. У бліц-інтерв’ю для AIN.UA бізнесмен також розповів про роль Horizon Capital в зростанні компанії, експеримент з виходу на ринок доставки їжі та інше. RAU публікує ключові тези матеріалу.

Про інвестиції від Horizon Capital

Перш за все ми підвищили стандарти корпоративного управління. Крім того, Horizon допоміг нам з переговорами та укладенням угод із західними партнерами, наприклад, з ЄБРР. Ми також отримали інвестиції для придбання складу майже на 50 000 кв. м і об’єднання з EVO. Я задоволений угодою і тим, що завдяки Horizon ми дуже багато зробили. Думаю, що самі ми б досягали цих завдань значно довше.

Про показники роботи Rozetka

На сайті Rozetka зареєстровано 17 млн користувачів, це – 69% українців, які мають доступ до інтернету. Кількість позицій в асортименті зросла до 33,5 млн, а починали ми з 1500 товарів. У пік інтенсивності, наприклад, в Чорну п’ятницю 2019 року, користувачі купували близько 30 товарів в секунду. Найдорожчою покупкою став телевізор вартістю 2 млн грн.

Про вихід на ринок їжі

Це наш черговий експеримент. Поки що проект знаходиться в стадії розробки, але через велику увагу до нашого бренду його вже широко обговорюють в пресі. Проте, говорити про нього зарано.

Про способи доставки

Ми плануємо розвивати абсолютно всі способи доставки, які корисні й зручні для наших клієнтів. І АЗС, і почтомати – відповідні способи виконати цю функцію. Найбільш популярний варіант на даний момент – магазини і доставка Rozetka, а також кур’єрські служби.

Про ліміт на безмитне ввезення

Я оцінюю ініціативу про «22 євро» вкрай негативно. Багато товарів в Україні коштують набагато дорожче, ніж в Європі. Перш за все через так званий захист інтелектуальної власності. Тобто, ви можете купити те, що хочете за кордоном, але ввезти в Україну – ні. Будь-який товар вартістю вище ліміту в 22 євро (зараз 100 євро), потрапить до поля уваги митників, які на всіх рівнях будуть з’ясовувати, чи маєте ви взагалі право ввозити його в Україну. Тому ініціативи на кшталт «22 євро», які подаються, як захист українського бізнесу, насправді є захистом монополії. І в підсумку ведуть нас в «споживче гетто» – дорого, погано і без альтернатив.

За матеріалами: AIN.UA

Читайте також –

Розмова з речами: як Rozetka працює з контентом сайту


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Це підтверджує її статус переможця в головній бізнес-премії країни «Вибір року», яка визначає найкращі бізнеси у своїй...
time icon  
  129
Усі новини ринку