Чат боти і реклама: як бізнес використовував Viber в 2020 році і що буде в 2021-му

Чат боти і реклама: як бізнес використовував Viber в 2020 році і що буде в 2021-му

10.02.2021 08:00
  350
Дарія Осіїк

Rakuten Viber підвів підсумки 2020 року і визначив ключові глобальні та локальні тенденції у взаємодії бізнесу з аудиторією.

Читати російською

Поширення пандемії і наступні обмежувальні заходи привели до того, що компанії стали активніше перемикатися на цифрові інструменти взаємодії з клієнтами. Зокрема, це стало причиною зростання числа брендів, які використовують Viber для вирішення бізнес-завдань. Як повідомляє портал MMR, в 2020 році кількість компаній, які стали взаємодіяти зі споживачами за допомогою бізнес-повідомлень, глобально збільшилася на 58% в порівнянні з 2019 роком. У той же час загальне число бізнес-повідомлень зросло на 21%.

Тренд на транзакційні повідомлення

Бренди віддавали перевагу більше транзакційним, ніж промо-повідомленнями – їх стало більше на 37%. Транзакційні повідомлення не тільки вигідні для компаній, але і зручні для користувачів: здавши аналізи в лабораторії, тепер не потрібно їхати за результатом – його надішлють за допомогою повідомлення в Viber.

Аналогічно надійде повідомлення про статус замовлення їжі, часу доставки інтернет-замовлень, нагадування про запис до ветеринара та інше. Також за останній рік зросла тенденція у використанні двостороннього обміну повідомленнями – діалогів – через високий попит на спілкування з брендами онлайн. В Україні дані показники також зросли по всіх позиціях. У два рази більше компаній стали використовувати Viber для взаємодії з клієнтами і поліпшення сервісу їх обслуговування. Найбільший попит був на транзакційні повідомлення – плюс 35%.

Попит на рекламу і чат-ботів в Viber

Бажання взаємодіяти з користувачами в природньому для них середовищі – додатках для обміну повідомленнями – призвело також до зростання числа брендів, які розміщують рекламу у Viber – у всьому світі їх стало більше на 115%. В Україні даний показник виріс на 65%. Найчастіше рекламні інструменти в додатку використовували компанії з сегментів мобільних ігор (на 122% частіше, ніж у минулому році), доставки їжі (на 174%) і соціальні медіа (на 244%). За минулий рік на 48% зросла і кількість компаній, що використовують чат-боти. В Україні цей показник склав + 25%.

“Пандемія застала зненацька багато компаній. Ті, хто раніше віддавав перевагу взаємодії з аудиторією офлайн, були змушені швидко перебудовувати свої стратегії комунікації і розглядати нові альтернативні digital-рішення. Використання вже готової платформи, наприклад, месенджера, допомогло багатьом не тільки скоротити витрати на перехід в онлайн, але і побудувати міцні взаємини з клієнтами. Ми у Viber продовжуємо спостерігати підвищення інтересу з боку брендів, і цей тренд буде продовжувати набирати обертів, оскільки все більше людей користуються мессенджерами – до 2027 року кількість користувачів додатків для обміну повідомленнями складе майже три мільярди чоловік “- стверджує директор з рішенням для обміну бізнес- повідомленнями Rakuten Viber Етьєн Дюпон.

Зараз Viber для бізнесу пропонує рішення для обміну повідомленнями (чат-боти, бізнес-повідомлення), брендовані стікери і медійну рекламу. Повідомлення можуть бути транзакційними (наприклад, підтвердження замовлення або доставка товару), промо (повідомлення зі спеціальною пропозицією або акцією), а також діалоги (клієнтська підтримка, отримання зворотного зв’язку, оформлення замовлень). У минулому році Viber також представив ще кілька функцій для взаємодії бізнесу з аудиторією. Наприклад, восени 2020 року Україна стала першою країною в світі, де запустився сервіс Chatbot Payments, що дозволяє компаніям проводити і приймати транзакції від клієнтів за допомогою чат-ботів. Також Viber представив функцію відправки файлів між брендами і споживачами (Viber File Sharing), яка доступна в бізнес-повідомленнях платформи. Сервіс підтримує відправку різних типів документів розміром до 25 MB.

Читайте також –

Оформити відправлення за 30 секунд: Meest запустив чат-боти в Viber та Telegram


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку